Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Ser for meg sug lut som ei prinsesse. Tror også mamma til adhd gutt er pen. Anonymkode: 735b8...cc5
Gjest Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Sikker på at dere er smashing alle sammen. Hun som ikke vil til Tyrkia lenger er kanskje litt for tynn, det sier hun i alle fall selv, men alle dere andre er prinsesser. Mamman til Nurket er penest.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 31 minutter siden, Pashla skrev: Sikker på at dere er smashing alle sammen. Hun som ikke vil til Tyrkia lenger er kanskje litt for tynn, det sier hun i alle fall selv, men alle dere andre er prinsesser. Mamman til Nurket er penest. En hel gjeng med fotomodeller samla på ett sted? Anonymkode: 735b8...cc5
TrustNoOne (but Me) Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg tror Miss Marple er skikkelig heit💯🔥
Gjest Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: En hel gjeng med fotomodeller samla på ett sted? Anonymkode: 735b8...cc5 Ja! Tusener! (Men jeg stiller ikke så høye krav da. Syns folk med øyne, nese, munn er fine.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå