Gå til innhold

Personlig mener jeg at

Anbefalte innlegg

Skrevet

At folk er altfor dømmende mot folk som velger og beholde barn med skader, for eksempel en bekjent av meg fikk en med downs syndrom, og mange skjønner ikke valget hennes,men hva med og holde slik for seg selv? Hun sier til de som velger abort er teite eller kommer med teite kommentarer.

Hva tenker dere om dette teamet?

Anonymkode: 44649...7b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Like teit begge to

Anonymkode: 83423...b76

Skrevet

Hvis hun kommenterer de som tar abort så er hun jo ikke noe bedre selv

Anonymkode: f6de2...b38

Skrevet

Folk er forskjellige, det er for mye forlangt at man skal være snille og tolerante til alt hele tiden. 

Anonymkode: d03ae...e4d

Skrevet

Man kan ikke forvente toleranse når man er dømmende selv

Anonymkode: f6de2...b38

Skrevet

Å gi uttrykk for dette til henne er direkte ufint. Å mene det er helt greit. 

Venninnen din høres i grunn like taktløs ut selv, da, men det er nok lett å gå i skyttergraven dersom hun faktisk har folk rundt seg som gir uttrykk for at barnet hennes ikke burde være født. 

Anonymkode: 47c50...ad5

Skrevet

Jeg synes at flere burde tatt abort, alle som får vite om alvorlige misdannelser, syndromer osv. burde det, til alles beste.

Anonymkode: ac3f4...5d6

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

At folk er altfor dømmende mot folk som velger og beholde barn med skader, for eksempel en bekjent av meg fikk en med downs syndrom, og mange skjønner ikke valget hennes,men hva med og holde slik for seg selv? Hun sier til de som velger abort er teite eller kommer med teite kommentarer.

Hva tenker dere om dette teamet?

Har aldri møtt noen som har sagt noe stygt verken om eller til foreldre av barn med sykdommer eller skader. Håper det er fordi jeg ikke kjenner den sorten folk du beskriver her, for de låter som noe riktig bunnskrap. Tanta mi tok til og med og adopterte et barn med fødselsskader, og har bare fått positiv feedback.

Skrevet

Jeg skrev selvsagt feil, hun sier ikke noe tilbake

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...