Gå til innhold

Hva skal deres gutter 7-8åringer være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

på halloween ? min vil være super mario eller Ulv :)

Anonymkode: 7de0f...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er covid 19 ute og herjer. Ingen skal være noe, vi utsetter ikke hverandre for unødig smitte.

Anonymkode: 2e105...312

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er covid 19 ute og herjer. Ingen skal være noe, vi utsetter ikke hverandre for unødig smitte.

De kan selvfølgelig kle seg ut selv om det er covid19 i verden!

Min gutt på 7år skal være ninja 😊

Skrevet
4 minutes ago, Anonym bruker said:

Ikke det jeg spurte om, så hold deg til teamet eller la vær og svar

Skrevet
Just now, Salvador said:

De kan selvfølgelig kle seg ut selv om det er covid19 i verden!

Min gutt på 7år skal være ninja 😊

Ninja var min i fjor :) det er stilig

Skrevet

Ninja eller Harry Potter. Her lager vi fest for klassen. 

Anonymkode: 1415b...1cb

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir man utsatt for smitte av å kle seg ut altså? 😛 Vi skal være hjemme sammen med bestevennen til sønnen min og familien hans. Barna skal selvfølgelig kle seg ut likevel. :)

Sønnen min vil være pikachu. 😛

Anonymkode: fd74f...965

Skrevet

Flaggermus

og jenta på 11 skal være havfrue.

Begge skal være sammen med noen venner, ingen skal være ute eller ringe på dører.

Anonymkode: 6e44b...138

Skrevet
53 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så barna dine får ikke kle seg ut, får ikke lage "skummel mat" eller se skummel film, fordi de kan få korona av det? De får ikke være sammen med klassekamerater på denne dagen, for korona er mer smittsomt en lørdags ettermiddag enn en tirsdag formiddag på skolen?

Barna gleder seg til halloween hele året, så selvfølgelig skal det feires, selv om det blir en koronavennlig feiring og det å gå fra dør til dør utgår.

Her gleder de seg til innbakte mumiepølser, kake med geleormer i og muffins med edderkopper på. Det blir halloween selv om det er korona altså.

Anonymkode: 6e44b...138

Skrevet

Noe fra Harry Potter, men ikke bestemt seg for hva eller hvem. 

Anonymkode: 51030...398

Skrevet

Normalt elsker vi Halloween. Pynter skikkelig ute og vi voksne kler oss også ut og har det gøy med ungene som kommer.

I år er det korona så nå blir det stille og slår av lyset. Ungene synes det er greit, men jeg kjenner at det er fryktelig trist. Men sånn er det i år.

Anonymkode: 30678...f63

Skrevet

Vi feirer ikke halloween. Slår av lyset og låser døren denne dagen. Barna har null problem med det 😃

Anonymkode: b77f2...7ca

Skrevet

Her blir det vist en eller annen pappfigur. Jeg har fått beskjed om å ta med noen store pappesker på jobb, for kostymet skal lages selv. Begge ungene skal kle seg ut, hun ene skal være her med en veninne og se skummle filmer og hun andre skal til en kompis og se skummle filmer. Ingen skal gå rundt og ingen skal dele ut godteri om noen mot formodning skulle ringe på døra. 

Huset blir pynta som vanlig, jeg syns det er hyggelig å få noen fargeklatter inn nå på høsten. Vurderte å finne noe frem idag, men noe annet skjedde. Pynter lite med blod og gørr, deg er gresskar, organge osv. 

Anonymkode: dd242...09a

Skrevet

så masse morro :) min var flaggermus i fjor :)

Skrevet
Just now, Anonym bruker said:

Vampyr :)

Anonymkode: e0972...63c

vampyr er kult :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...