Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #1 Skrevet 11. oktober 2020 Vi har fått en ny arbeidskollega. En flink og grei mann. Men noen ganger forteller han historier som jeg er usikker på. F eks: Han kom til Norge og traff ei dame raskt etterpå. De giftet seg og han fikk opphold. Men så forteller han om alt det gale hun har gjort mot han. Det virker som om hun er gal og gjorde ikke noe bra. De andre på jobb synes synd på han. Men jeg er mere skeptisk. Vi har hørt hans side, men hva med hennes? Er det galt av meg å tenke sånn? Anonymkode: e6292...955
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #2 Skrevet 11. oktober 2020 Helt enig med deg. Det finnes de som er gale. Og så finnes det de som driver en til vanvidd. Som regel vil to personer som har avsluttet et forhold med bitterhet eller sinne ha to vidt forskjellige historier om hvordan det forholdet var. Anonymkode: 6c998...68d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #3 Skrevet 11. oktober 2020 Saken har garantert to sider. Men det er nok mange, jeg også, som ikke gidder å ta den kampen og bare sympatiserer med den ene. Anonymkode: 3d105...e9b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #4 Skrevet 11. oktober 2020 Alle saker har faktisk 3 sider eller mer. Alle har sin versjon, og så har man sannheten som ofte ligger et sted i mellom partenes forklaring. Anonymkode: cb5c6...e0b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #5 Skrevet 11. oktober 2020 Hadde også en slik kollega. Fortalte at eksen kastet han ut og skiftet dørlås. Han kom hjem og låsen var ny. Alle slukte det rått og syntes synd på den svært sjarmerende mannen. Jeg tenkte, hvorfor skifter en dame låsen? Kanskje fordi hun er redd. Denne mannen ble sammen med en kollega. Etter ett år kom det frem at han banka henne. Viktig å ikke sluke alt rått ja. Anonymkode: 89ecd...220
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #6 Skrevet 11. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Hadde også en slik kollega. Fortalte at eksen kastet han ut og skiftet dørlås. Han kom hjem og låsen var ny. Alle slukte det rått og syntes synd på den svært sjarmerende mannen. Jeg tenkte, hvorfor skifter en dame låsen? Kanskje fordi hun er redd. Denne mannen ble sammen med en kollega. Etter ett år kom det frem at han banka henne. Viktig å ikke sluke alt rått ja. Anonymkode: 89ecd...220 Akkurat det jeg tenkte. Kan jo hende at han snakker sant, men kan også være motsatt Anonymkode: e6292...955
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2020 #7 Skrevet 11. oktober 2020 Jeg har også opplevd at en mann fikk all verdens sympati da han fortalte at kona hadde tatt med seg ungene og reist hjem til sine foreldre mens han var på jobbreise så han kom hjem til tomt hus. Da var det hardt å være den eneste som visste at kona og ungene bodde på krisesenter og etterhvert på skjermet adresse pga ‘alvorlig og langvarig mishandling’! Så ja, du gjør rett i å være litt skeptisk. Anonymkode: ff6b9...a10
TheWitch Skrevet 11. oktober 2020 #8 Skrevet 11. oktober 2020 Synes det er en tanke spesielt å dele slik informasjon med kollegaer etter en kort stund.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #9 Skrevet 12. oktober 2020 Eksen min forteller alle hvor grusom jeg var og er. Hvor slem jeg er med barnet. Hvor slem jeg var med han. Han glemmer bare å informere om at han tok kvelertak på meg og kasta meg oppetter veggen fordi jeg sminka meg før jeg skulle ut med ei venninne (vi snakker maskara) hvordan jeg måtte skrive lister for alt husarbeid jeg gjorde som han gikk gjennom etterpå og satte "karakter og kommentar" til. Hvordan jeg ikke fikk snakke i telefon etter kl 19:30, hvordan jeg ikke fikk besøke venner i en annen by fordi det var bomring... Anonymkode: 138a3...9b4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2020 #10 Skrevet 12. oktober 2020 12 timer siden, TheWitch skrev: Synes det er en tanke spesielt å dele slik informasjon med kollegaer etter en kort stund. Dette. Tyder på at han føler trang til å vri andres oppfatning i en viss retning. Anonymkode: 62f60...c9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå