Gå til innhold

IWatch - noe for barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg reagerer på at min venninne gir alle barna sine IWatch, den yngste er ni år. Er det jeg som er bakstreversk?

Anonymkode: eb130...3ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg reagerer på at min venninne gir alle barna sine IWatch, den yngste er ni år. Er det jeg som er bakstreversk?

Vår jente på 12 har det. Hun har god nytte av den

Anonymkode: 671ba...3c3

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vår jente på 12 har det. Hun har god nytte av den

Supert om du forklarer hvorfor hun har nytte av den😊

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Supert om du forklarer hvorfor hun har nytte av den😊

Hun kan ringe med den, og ta imot anrop. Det at hun får varsler når hun får telefoner eller meldinger gjør at hun kan legge fra seg telefonen uten å være redd for å gå glipp av at vennene prøver å få tak i henne - mindre surfing på telefonen. 

Og hun bruker aktivitetshallene med stegteller og muligheten til å se tur-rutene på app på telefonen. Det motiverer til å gå på tur i skog om mark. Jeg har også Apple Watch så vi «konkurrerer» litt i aktivitetsappen.. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Hun kan ringe med den, og ta imot anrop. Det at hun får varsler når hun får telefoner eller meldinger gjør at hun kan legge fra seg telefonen uten å være redd for å gå glipp av at vennene prøver å få tak i henne - mindre surfing på telefonen. 

Og hun bruker aktivitetshallene med stegteller og muligheten til å se tur-rutene på app på telefonen. Det motiverer til å gå på tur i skog om mark. Jeg har også Apple Watch så vi «konkurrerer» litt i aktivitetsappen.. 

Aktivitetsappen - ikke aktivitetshallene 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...