Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg reagerer på at min venninne gir alle barna sine IWatch, den yngste er ni år. Er det jeg som er bakstreversk? Anonymkode: eb130...3ce
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg reagerer på at min venninne gir alle barna sine IWatch, den yngste er ni år. Er det jeg som er bakstreversk? Anonymkode: eb130...3ce Vår jente på 12 har det. Hun har god nytte av den Anonymkode: 671ba...3c3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Vår jente på 12 har det. Hun har god nytte av den Anonymkode: 671ba...3c3 Supert om du forklarer hvorfor hun har nytte av den😊 Anonymkode: eb130...3ce
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Supert om du forklarer hvorfor hun har nytte av den😊 Anonymkode: eb130...3ce Hun kan ringe med den, og ta imot anrop. Det at hun får varsler når hun får telefoner eller meldinger gjør at hun kan legge fra seg telefonen uten å være redd for å gå glipp av at vennene prøver å få tak i henne - mindre surfing på telefonen. Og hun bruker aktivitetshallene med stegteller og muligheten til å se tur-rutene på app på telefonen. Det motiverer til å gå på tur i skog om mark. Jeg har også Apple Watch så vi «konkurrerer» litt i aktivitetsappen.. Anonymkode: 671ba...3c3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hun kan ringe med den, og ta imot anrop. Det at hun får varsler når hun får telefoner eller meldinger gjør at hun kan legge fra seg telefonen uten å være redd for å gå glipp av at vennene prøver å få tak i henne - mindre surfing på telefonen. Og hun bruker aktivitetshallene med stegteller og muligheten til å se tur-rutene på app på telefonen. Det motiverer til å gå på tur i skog om mark. Jeg har også Apple Watch så vi «konkurrerer» litt i aktivitetsappen.. Anonymkode: 671ba...3c3 Aktivitetsappen - ikke aktivitetshallene 😁 Anonymkode: 671ba...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå