Gå til innhold

Teste eller ikke teste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sykdomsfølelse og trett, men ikke feber. 37,3 på det meste. Ikke halsvondt, ikke tett, ikke hoste- kun generell følelse av at kroppen jobber med noe. Det har vart i noen dager og jeg har holdt meg unna folk. Må det testes eller er det nok å holde seg hjemme? Beklager om det er et opplagt svar, men jeg synes det er vanskelig når jeg ikke har tydelige og typiske symptomer. 

Anonymkode: aae98...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det på samme måte. I tillegg var jeg nylig et annet sted i landet som hadde mer smitte enn her og vi har fått et større utbrudd her hjemme. Jeg var veldig i tvil, men fant ut at jeg ville ringe kommunens koronatelefon. De ville ikke ha meg inn, kun om jeg ble verre. Må innrømme at jeg stusset på det, siden mange er smittsomme uten symptomer, og jeg har sykdomsfølelse i kroppen - men da har jeg i hvert fall gjort mitt, for fant ut at jeg ikke er den som bør vurdere det eller ikke.

Jeg ville ringt, om jeg var deg, så får de som sitter med kunnskap og erfaring ta avgjørelsen. Da har du i hvert fall gjort ditt!

Anonymkode: 208de...066

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...