Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #1 Skrevet 10. oktober 2020 Må bare anbefale denne for alle med mørk musikksmak og som var fascinert av miljøet. Fire episoder er altfor lite! Anonymkode: d7efb...7e8
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #2 Skrevet 10. oktober 2020 Helt enig, den er utrolig bra 👍🏼 Anonymkode: 41e4e...20f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #3 Skrevet 10. oktober 2020 Jeg kjenner en av de som har jobbet med den. Gleder meg litt ekstra til å se den da, naturlig nok. Anonymkode: 37151...1e5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Så godt å høre at flere likte serien. Jeg syntes dette miljøet var spennende da jeg var ung på nittitallet. Musikken var litt i tyngste laget, men spennende å bli bedre kjent med personene og få et større innblikk i situasjonen rundt Øystein Aars og Pelle Oh, for eksempel. Fæle skjebner og fryktelig med kirkebrannene, men svært interessant å se hvordan slike miljø kan oppstå. Lurer alltid på hvordan oppveksten deres har vært..hva bidro til et slikt mørke? Bare spekulasjoner fra meg altså, de kan ha hatt det helt fint. Anonymkode: d7efb...7e8
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Leste artikkel om Pelle på nrk og ble lettere sjokkert! Og googlet bildet... Anonymkode: df501...48a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Samtidig må jeg si at jeg blir litt lei av dette er det som skal være fokuset hver eneste gang det lages noe om black metal. Den genren handler om mye mer enn et par gærne folk som brenner kirker og dreper hverandre. Hvis man virkelig er interessert i genren, og ikke bare sensasjonshistoriene, er feks dokumentaren «A headbanger’s journey» veldig bra. Den tar for seg hele historien rundt genren, utviklingen av de forskjellige undergenrene, de banebrytende bandene, hva de ble inspirert av osv. Anonymkode: 37151...1e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå