Gå til innhold

Hva er ditt beste kjøp til baby? Å verste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beste må være vippestol med vibrasjon som roet babyen. Å dreammover eller hva det heter,sånn greie som du setter barnevognen også beveger den seg frem og tilbake. Den fikk min urolige baby til å sove.

Noe som ikke ble brukt her var bæresjal syns det var knotete å få til alene. Lekegrinden ble heller ikke brukt.

Anonymkode: 08c88...584

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Newbornsetet til tripptrappen ble veldig mye brukt her, også hadde vi en uro som spilte musikk som vi kunne henge overalt, sånn med klype. Babynestet ble også mye brukt, så hadde to. Vippestol med bevegelse ble derimot ikke brukt. 

Anonymkode: abe49...544

Skrevet

Mei tai. 

Sånn plastsete til spedbarn i badekaret var det minst nyttige. 

Anonymkode: effde...5be

Skrevet

Elsker sauen shaun! Først så fungerte den ikke men nå som hun er blitt 6 måneder greier hun nesten ikke å sove uten den. Det går fra å være fullstendig overtrøtt og bare gråting til søvn på 2-3 minutter

Anonymkode: 39819...03f

Skrevet

Vippestolen har blitt brukt masse og har vært redningen for to av tre barn når de aller helst vil bæres rundt hele dagen.

Soveposer i forskjellige tjukkelser er supre. Brukes både i senga og vogna. Hvis det er kaldt når vi står opp kan de ha den på seg til huset får varmen i seg. Supert helt opp til 2-3 år når de fremdeles sparker av seg dyna slik at de ikke våkner av at de fryser. 

Netatmo slik at jeg kan sjekke temperaturen på barnerommene uten å gå inn.

Speil festet i setet i bilen slik at jeg ser bakovervendt barn enkelt når jeg kjører. 

Bæresjal ble veldig lite brukt, ingen av barna har likt det og jeg og mannen likte det heller ikke.

Moseskurv og lignende produkter som jeg trodde ville være praktisk rundtom i huset ble lite brukt, likte  mye heller å legge dem i springelsenga på eget rom eller evt i vognen som jeg flyttet med meg rundt i huset. 

Sånn dings som man kan putte mat i som de kan tygge og suge på ble aldri brukt.

Plastsete i badekar ble brukt litt, men mest fordi jeg syntes jeg måtte når jeg først hadde betalt for det. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Mei tai. 

Så vi forskjellige vi er,den badestolen syns jeg var gull verdt å den ble mye brukt :)

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Elsker sauen shaun! Først så fungerte den ikke men nå som hun er blitt 6 måneder greier hun nesten ikke å sove uten den. Det går fra å være fullstendig overtrøtt og bare gråting til søvn på 2-3 minutter

Anonymkode: 39819...03f

Så bra! :) Har vurdert å kjøpe den til nestemann.

Skrevet

Mosekurv ble foresten mye brukt her på dagtid når han skulle sove :)

Skrevet

En god bæresele var gull verdt og ble mye brukt til begge barna både på tur i skog, butikk, flyplass, når babyen var urolig hjemme mens jeg laget middag etc. 

Den eldste ble født på høsten og til henne hadde vi en liten sovepose i bilstolen, det var så lettvint å slippe av og på med utetøy (hun hatet påkledning) og spesielt når vi kom hjem og hun sov så kunne vi bare åpne glidelåsen på posen og la henne sove ferdig.

Vi hadde også stor glede av tripp trapp stolen som ble brukt fra 2 mnd (med babysete) og til 12 år hos eldste. 6 åringen bruker sin fortsatt. 

Babymatte på gulvet var veldig fint, hadde det til begge og brukte den lenge.

Ting vi kunne klart oss uten: Brystpumpe (fikk aldri til pumping/de nektet flaske), bleiebøtte (like greit å bruke hundepose/bleiepose. Reiseseng har vi knapt fått bruk for, enten har de hatt en vi kunne låne der vi har vært, eller så har det vært for lite plass til å ta med vår egen, eller de har endt opp med å ligge mellom oss uansett.

Anonymkode: ba069...2db

Skrevet

Bæresjal var best. Jeg øvde mye hvordan å knyte FØR babyen kom. Hadde nok ikke hadde nødvendig tålmodighet dersom jeg hadde en hylende baby og måtte knyte for første gang.

Babygym var bortkastet penger.

Skrevet

Gull= babybjørn vippestol. Gråtende trøtt baby oppi, trakk nede på bøylen i rask gynging og de sovner av utmattelse på et par minutter.

Bom= blroebøtte. Og alt av bæreutstyr. Både meis og dyre hippe seler. Ikke noe for oss.

Anonymkode: c0d86...f1a

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mei tai. 

Det sete du snakker om er det mange som sier er det minst nyttige de kjøpt. Skjønner ikke det? Er jo et helt supert babyprodukt! Vi hadde stor nytte av det. 

Minst nytte hadde vi av bleiebøtta.

Anonymkode: b506d...8df

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det sete du snakker om er det mange som sier er det minst nyttige de kjøpt. Skjønner ikke det? Er jo et helt supert babyprodukt! Vi hadde stor nytte av det. 

Minst nytte hadde vi av bleiebøtta.

Anonymkode: b506d...8df

Helt enig med deg! Jeg elsket den :)

bleiebøtte ble knapt brukt her også.

Skrevet

Bleiebøtte og badekarstol var skivebom.

Anonymkode: 1ef2d...ec0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...