Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg har ei jente på 9 år. Siden hun ble født så har hun alltid hvert redd av seg. Men det har sakte men sikkert gått over til eldre hun er. Ute blandt venner og folk er hun skikkelig utadvendt, elsker oppmerksomhet og viser ingen form for redsel. Hun er veldig omsorgsfull jente som liker godt å passe på de mindre. Hun er også motsatt der hun får ett sinne og raseri og sta som bare juling Hehe. Men det er en ting hun alltid har slitt med, og det er søvn. Hun sliter med å sovne, våkner på natta og vil inn til oss. Når hun skal sove vekke hos bestemor eller andre bekjente, som hun selv spør om av eget initiativ så klarer hun ikke det etter hun har lagt seg. Hun begynner å gråte, får vondt i magen og sier hun vil hjem for hun savner meg. Hva skal jeg gjør? Hun har jo en form for seperasjons angst?? bør jeg gjør noe med det? Anonymkode: 9564a...23c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #2 Skrevet 9. oktober 2020 Har akkurat samme «problem» med min 9-åring. Begynte i sommer. Sovet masse bort før det. Har nettopp hentet henne hos en venninne som hun skulle overnatte hos. Skulle prøve for første gang siden i sommer. Anonymkode: 8dcaf...72e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har akkurat samme «problem» med min 9-åring. Begynte i sommer. Sovet masse bort før det. Har nettopp hentet henne hos en venninne som hun skulle overnatte hos. Skulle prøve for første gang siden i sommer. Anonymkode: 8dcaf...72e Huff så kjipt😕 her måtte mormor komme med henne på døren.. hun har sivet vekke mange gange før, og hun driver med det samme da også i forskjellige grad. I sommer overnatta hun i ei hytta på en øy. Så hun får det til, men det skjer så mange ganger at hun ikke får det til... er det vanlig at de får vondt i magen? Hun har ofte vindt i magen når hun skal legge seg Anonymkode: 9564a...23c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #4 Skrevet 10. oktober 2020 Det er bare alderen. I den alderen skjønner de mer av verdensbildet og at livet ikke er enhjørninger og regnbuer. Det er veldig vanlig å ha en slik periode. Alle mine har hatt det, men det har gått over igjen i 11-12 års alderen. Anonymkode: 966df...c5b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #5 Skrevet 10. oktober 2020 Begge våre hadde en slik periode. Eldste begynte tidlig, rundt syv til ni. Minste var ni varte bare et års tid med henne. Anonymkode: 26151...e44
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2020 #6 Skrevet 10. oktober 2020 Fryktelig pysete. Anonymkode: bb67b...d37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå