Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #1 Skrevet 9. oktober 2020 Må man ha vitner som bekrefter at man har bodd hver for seg under separasjonstiden også når man er enige om at man ønsker å skilles? Anonymkode: 224aa...58e
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Må man ha vitner som bekrefter at man har bodd hver for seg under separasjonstiden også når man er enige om at man ønsker å skilles? Anonymkode: 224aa...58e Man må jo sende inn adresseendring når man ikke lenger bor sammen? Anonymkode: 06e5d...f93
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 Ja. Jeg og ex’en sendte nylig inn skilsmissesøknad. Måtte ha to vitner. Anonymkode: baafe...77f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja. Jeg og ex’en sendte nylig inn skilsmissesøknad. Måtte ha to vitner. Anonymkode: baafe...77f I alle dager?! 😳 Anonymkode: 2ce4d...74d
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 Du må ha det, men jeg ber deg å tenke gjennom hvem du velger. Den gangen jeg var ung hadde jeg en ekstremt god venninne hvor foreldrene var separert, vi hadde vært venninner siden vi var 8-9 og jeg kjente til alt som hadde skjedd. Jeg kjente til og med hun pappaen flyttet inn hos når de ble separert lenge før det skjedde - det samme gjorde barna. Men over til tema, jeg ringte på døren for å spørre om min venninne var hjemme, moren åpnet og sa hun skulle være hjemme om ikke så lenge, jeg kunne komme inn og vente, greit nok. Mens jeg ventet spurte moren om det ikke var slik at jeg akkurat hadde fylt 18.... Det første offisielle papiret jeg signerte som myndig av som vitne til at foreldrene til min beste venninne hadde vært separert så lenge de skulle og kunne bli skilt. Jeg følte meg presset og hadde en rar følelse av svik til min venninne, og det gjorde vondt selv om jeg viste det var riktig Anonymkode: c2593...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå