Gå til innhold

Hvis du vil vite hvor grusomme menn faktisk er

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har ikke jeg gått inn på linken din.

Men du må lære deg å ikke generalisere så forferdelig som du gjør.

Menn generelt er ikke grusomme. Enkelte menn kan være grusomme. Enorm forskjell.

Anonymkode: a98fd...3ad

Skrevet

Går ikke inn på linken. 

Men skjønner jeg deg riktig når du mener at alle menn er grusomme?

Anonymkode: 743ab...e5d

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Går ikke inn på linken. 

Men skjønner jeg deg riktig når du mener at alle menn er grusomme?

Jeg diskuterer ikke med folk som ikke fått med seg hva debatten handler om.

Anonymkode: c7aae...eae

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mangler du egne ord? (nei, jeg går ikke inn på linkene dine)

Uansett hvor mange linker du legger ut så er ikke alle menn grusomme. Hvorfor mener du det? (sagt med dine egne ord)

Det er viktig å fortsette å jobbe mot overgrep mot kvinner og barn (og også gutter og menn), men det må gjøres uten å generalisere så feilaktig som det du gjør.

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men hva diskuterer du🤔at alle menn er grusomme? Eller at noen mennesker er grusomme?

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du får forsøke å starte en debatt, da. Det eneste du gjør nå er å spy ut en mengde mer og mindre tvilsomme (?) linker, men du kommuniserer ikke på noen måte.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

ikke alle menn

2014-04-10-pltm196.jpg

Screen%20Shot%202017-01-13%20at%2012.27.

Skrevet

Greier du fremdeles ikke si noe fornuftig med egne ord?

Skrevet

Seriøst, har du glemt å ta pillene dine i dag?

Skrevet

Greier du fremdeles ikke si noe fornuftig med egne ord?

Alle ordene du bruker er funnet opp av andre. Ingen av ordene du bruker er dine egne. Jeg kan sikkert si noe jeg mener er veldig fornuftig med mine helt egne ord, men da ville du ikke skjønnet et eneste ett av de.

Akkurat som at du ikke skjønner at du irriterer deg mer over at noen skriver om grusomhetene menn begår enn du irriterer deg over at menn faktisk begår disse grusomhetene.

Skrevet

Alle ordene du bruker er funnet opp av andre. Ingen av ordene du bruker er dine egne. Jeg kan sikkert si noe jeg mener er veldig fornuftig med mine helt egne ord, men da ville du ikke skjønnet et eneste ett av de.

Akkurat som at du ikke skjønner at du irriterer deg mer over at noen skriver om grusomhetene menn begår enn du irriterer deg over at menn faktisk begår disse grusomhetene.

Så dum er du ikke? Du skjønner hva ‘med egne ord’ innebærer? 

Jeg skjønner fremdeles ikke hva du vil diskutere? Skal vi lese linkene og være enig i at menn generelt er grusomme?

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du ikke greier å kommunisere slik at andre forstår deg er det du som eier problemet.

Ang. det siste du skriver - du irriterer deg tydelig mer over de som forsøker å kommunisere med deg enn du gjør å kommunisere om temaet.

Ønsker du en diskusjon så må du faktisk bidra selv. Greie å si noe som helst fornuftig om emnet selv. Det gjør du ikke.

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du ikke greier å kommunisere slik at andre forstår deg er det du som eier problemet.

Ang. det siste du skriver - du irriterer deg tydelig mer over de som forsøker å kommunisere med deg enn du * bryr deg om å kommunisere om temaet.

Ønsker du en diskusjon så må du faktisk bidra selv. Greie å si noe som helst fornuftig om emnet selv. Det gjør du ikke.

* skulle det stå

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Så dum er du ikke? Du skjønner hva ‘med egne ord’ innebærer?

Jeg skjønner at det er en ironisk påstand. Når noen skriver slik bruker de en frase de har lært fra andre, ikke noe de har funnet på selv.

Jeg skjønner fremdeles ikke hva du vil diskutere?

Hjelper det å spørre, "har du sluttet å ta pillene dine", mener du? Forstår du bedre hva som diskuteres her da?

Skal vi lese linkene og være enig i at menn generelt er grusomme?

Nei, vi skal lese hovedinnlegget, gå inn på linken til wikipedia og lese om grusomhetene som menn begår og så kan en diskutere der fra.

Eller så kan vi diskutere de som blir mer opprørt over at noen skriver om disse grusomhetene som menn begår enn de blir over at menn begår disse grusomhetene.

Skrevet

De fleste forstår at en går ikke inn i en debatt om pedofile overgrep og sier, "IKKE ALLE MENN!". Når du ikke forstår så pass så er det ikke andres feil.

Ang. det siste du skriver - du irriterer deg tydelig mer over de som forsøker å kommunisere med deg enn du gjør å kommunisere om temaet.

Nei.

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ønsker en debatt om det jeg skrev i hovedinnlegget, ikke om dine, "IKKE ALLE MENN!"-utfall, fordi du blir så fornærmet over at noen tar opp de overgrep som menn begår, fremfor å bli sint fordi menn begår disse overgrepene.

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ønsker en debatt om det jeg skrev i hovedinnlegget, ikke om dine, "IKKE ALLE MENN!"-utfall, fordi du blir så fornærmet over at noen tar opp de overgrep som menn begår, fremfor å bli sint fordi menn begår disse overgrepene.

Ønsker du en debatt, da bør du kanskje først bli mer presis i dine formuleringer, kanskje stille et spørsmål, komme med egne tanker.

Det du gjør i overskriften og i de to linjene i innlegget ditt er å skrive menn på en måte som generaliserer totalt. Da har du selv punkter din egen debatt fullstendig, fordi du starter i feil ende.

Siden du er opptatt av "ikke alle menn", da kunne du fint unngått den diskusjonen med å bli mer korrekt i din egen språkbruk, men det var du ikke.

Du har enda ikke presentert noe i egne ord som innbyr til en debatt. Prøv igjen på en ordentlig måte en annen dag i en ny tråd hvor du faktisk kommuniserer hva du selv tenker og mener om saken (uten generaliseringer), så blir jeg med og diskuterer. Viktige temaer diskuteres gjerne, men da må debatten legges på et helt annet nivå enn du har gjort i denne tråden.

Skrevet

Du mislyktes fullstendig, ingen er tydligvis interessert i å diskutere på dine premisser. 

Da må du vurdere om det er ‘alle andre’ som er problemet eller om det kan være din formidlingsevne som kan forbedres?

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har ikke jeg gått inn på linken din.

Hvis du ønsker å diskutere det denne tråden handler om så må du faktisk gå inn på linken til wikipedia.

Gikk du inn i denne tråden bare for å trolle så sorry, ingen her lar seg provosere av dine forsøk.

Skrevet

Du mislyktes fullstendig, ingen er tydligvis interessert i å diskutere på dine premisser.

Åh, det tok jeg bare så personlig! Jeg ble så såret av det der altså. Oi, hvordan skal jeg nå få sove i natt?

Trollingen din oppnår ingenting. Apropos mislykkes.

Skrevet

Hvis du ønsker å diskutere det denne tråden handler om så må du faktisk gå inn på linken til wikipedia.

Gikk du inn i denne tråden bare for å trolle så sorry, ingen her lar seg provosere av dine forsøk.

Men Wikipedia er da ikke en troverdig kilde til dokumentasjon? 

Hvem som helst kan skrive hva som helst der. 

Skrevet

Åh, det tok jeg bare så personlig! Jeg ble så såret av det der altså. Oi, hvordan skal jeg nå få sove i natt?

Trollingen din oppnår ingenting. Apropos mislykkes.

Jeg oppnår da å provosere deg😘

Skrevet

Men Wikipedia er da ikke en troverdig kilde til dokumentasjon? 

Hvem som helst kan skrive hva som helst der. 

Ja, kan du bevise at et av disse overgrepene aldri har skjedd er du velkommen til å korrigere det. Finner andre ut av at din korrigering stemmer blir det stående. Stemmer det ikke er det ikke en korrigering, men en feiltakelse. Da blir det rettet.

Hvilke av disse overgrepene er det du mener aldri har skjedd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...