Gå til innhold

Herregud, jeg stakk nesa innom Facebook og angrer allerede.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den store debatten nå var nobels fredspris. Gretha Thunberg er nominert. Hva folk får seg til å skrive. Ikke minst disse klikk-kåte avisene som kjører på med debatt, de vet så godt hva de setter i gang. Det er ingen saklig debatt, bare ett sjelden nyansert innlegg, innimellom tusenvis av drittkommentarer. Folk må gjerne være uenig i at hun er nominert, de må gjerne fremme andre, men hva slag verden av hat er det vi egentlig lever i? Jeg blir bare oppriktig trist. Fy fader så lite tro jeg får på mennesker når jeg ser sånt. 

Anonymkode: f1856...ac8

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Den store debatten nå var nobels fredspris. Gretha Thunberg er nominert. Hva folk får seg til å skrive. Ikke minst disse klikk-kåte avisene som kjører på med debatt, de vet så godt hva de setter i gang. Det er ingen saklig debatt, bare ett sjelden nyansert innlegg, innimellom tusenvis av drittkommentarer. Folk må gjerne være uenig i at hun er nominert, de må gjerne fremme andre, men hva slag verden av hat er det vi egentlig lever i? Jeg blir bare oppriktig trist. Fy fader så lite tro jeg får på mennesker når jeg ser sånt. 

Og du løp rett hit å gjorde det samme?? 🤣🤣🤣🤦‍♀️

Anonymkode: 6115b...73d

Skrevet

Er Kari igang igjen? Det virker på meg som hun er sjalu på den jenta. Hun har jo ikke lykkes med noe selv i livet.

Anonymkode: fcba4...3a2

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Trist at det ikke går an å diskutere tema her uten at det sporer av i persondebatt.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er Kari igang igjen? Det virker på meg som hun er sjalu på den jenta. Hun har jo ikke lykkes med noe selv i livet.

Hvilken Kari? 

Anonymkode: 4bdbd...60c

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser du et usaklig personangrep i det jeg skriver? 

Anonym med god grunn, må si jeg blir skremt av hva folk kan få seg til å skrive på nett om mennesker de ikke kjenner. 

Skrevet
30 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ser du et usaklig personangrep i det jeg skriver? 

Anonym med god grunn, må si jeg blir skremt av hva folk kan få seg til å skrive på nett om mennesker de ikke kjenner. 

Du hører virkelig ikke at det singler rundt deg? Herlig!

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ro dæ ned, Fransoise! 

Anonymkode: 210c3...8fc

Skrevet
31 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner ikke hvordan du kan sammenligne hi med hatet mot en tenåring i kommentarfeltene?

Jeg erfarte det samme som hi, og verst er folk på 50+. Nettvett og kildekritikk er noe de har gått helt glipp av. 

Skrevet

Fantastisk at folk ikke klarer å holde seg til det som faktisk står i HI, blir alltid diskusjon rundt noe noen skrev i stedet

Anonymkode: 55499...9cb

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var det et forsøk på å være saklig? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...