Gå til innhold

Tørketrommel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har endelig fått plass til tørketrommel, og tenkte å kjøpe en. Hva bør vi se etter? 

Vi er, foreløpig, en liten familie på to voksne og ett barn. Den blir stående på et lite våtrom, men eit lite vindu som luftemulighet. Hvilken anbefaler dere?

Anonymkode: 349e8...f99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De er ærlig talt like alle sammen. Alle er kondenstromler nå om dagen. Velg en som ikke har helt jalla kvalitet, og som kan stilles inn på tid i tillegg til tørkegrad. Ingen dundyner er tørre når trommelen mener seg ferdig.

Anonymkode: 7bcdd...02e

Skrevet

De er i grunn blitt ganske like.

Men ligg unna Samsung. Min erfaring er at det bare er trøbbel med Samsung sine vaskemaskiner og tørketrommeler. 

Jeg har en AEG nå og den er jeg veldig fornøyd med. 

Anonymkode: 31cf7...e26

Skrevet

Skal den stå på ett lite rom bør du velge slik med avluftning ut. Den avgir mye varme og mye fukt, så om rommet er lite er nok dette det beste. Ta den ekstra konstnaden på å få laget ett hull til utluftningen. Om rommet er for lite for all fukten som vil komme så kan det bli dyrere. 

Anonymkode: 1873c...887

Skrevet

Takk for tips og råd! 👍

Anonymkode: 349e8...f99

Skrevet

Jeg ville kjøpt kombi vask/tørk. Jeg elsker å sette på en maskin som skal henges opp i vaskemaskinen, og en maskin som skal vaskes og tørkes i kombimaskinen, så gjør den begge deler uten innblanding. Føler klesvasken tar halvparten så mye tid som det gjorde før. 
Generelt pleier jeg å sjekke tester og kjøpe det som er best i test. Det blir jeg stort sett fornøyd med😊

Anonymkode: e3710...237

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...