Gå til innhold

Hvem tror du får fredsprisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg håper på WHO. Dårligste valg ville vært Greta Thunberg.

Anonymkode: c18de...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke satt meg godt nok inn i kandidatene, men håper for Greta sin skyld at hun ikke får den. Hun er for ung og en pris hadde gitt henne enda mer hat fra såkalt voksne mennesker. Hun har nok av år å få den på. 

Anonymkode: a5cfe...43a

Skrevet

Overskriften:

Hovedinnlegget:

Jeg håper på WHO.

Hva vil du skal diskuteres, HI? Hvem vi tror får fredsprisen eller hvem vi håper får fredsprisen?

Anonymkode: d3aad...c15

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Overskriften:

Hovedinnlegget:

Jeg håper på WHO.

Hva vil du skal diskuteres, HI? Hvem vi tror får fredsprisen eller hvem vi håper får fredsprisen?

Du kan sikkert både håpe og tro, tror du ikke? Du trenger nok ikke la dette plage deg. 

Skrevet

Vet ikke, men håper på Trump. Han fortjener den virkelig.

Anonymkode: 11875...093

Skrevet

Kan ikke bry meg mindre. Synes hele prisen bare er noe forbanna tull. 

Anonymkode: 85553...d76

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan sikkert både håpe og tro, tror du ikke? Du trenger nok ikke la dette plage deg. 

Dette må bety at det at jeg la merke til det og sa ifra om det plager deg. Ellers hadde du ikke brukt en slik ordlyd.

Jeg hadde ikke tenkt tanken en gang.

Skrevet
15 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vet ikke, men håper på Trump. Han fortjener den virkelig.

Anonymkode: 11875...093

Hvilke argumenter har du for at Trumf fortjener fredasprisen?

Anonymkode: 98642...0b3

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette må bety at det at jeg la merke til det og sa ifra om det plager deg. Ellers hadde du ikke brukt en slik ordlyd.

Blir litt oppgitt og lei av slike som deg som ikke klarer å forholde deg til trådens tema, men må pirke på bagateller. 

Jeg er ikke hi, forresten. 

Du velger å ikke svare på spørsmålet, men heller kverulere. 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Overskriften:

Hovedinnlegget:

Jeg håper på WHO.

Åh herregud..... 

Anonymkode: 952d2...786

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir litt oppgitt og lei av slike som deg som ikke klarer å forholde deg til trådens tema, men må pirke på bagateller. 

Jeg er ikke hi, forresten. 

Du velger å ikke svare på spørsmålet, men heller kverulere. 

Trådens tema er uklart. Ja, jeg vet du blir irritert fordi jeg skrev det, det var tydelig når du kom med påstanden at jeg lot det plage meg at HI var utydelig i hva trådens tema er. Håper du ikke mister energi og innsatsevne over dagen som følge av dette.

Jeg vet du at ikke er HI. Likevel svarte du på et spørsmål som var rettet til HI som om du var HI. Hadde du ikke gjort det men lot HI få svare for seg hadde du og jeg ikke hatt noen ordveksling nå. Hint hint.

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trådens tema er uklart. Ja, jeg vet du blir irritert fordi jeg skrev det, det var tydelig når du kom med påstanden at jeg lot det plage meg at HI var utydelig i hva trådens tema er. Håper du ikke mister energi og innsatsevne over dagen som følge av dette.

Jeg vet du at ikke er HI. Likevel svarte du på et spørsmål som var rettet til HI som om du var HI. Hadde du ikke gjort det men lot HI få svare for seg hadde du og jeg ikke hatt noen ordveksling nå. Hint hint.

Men har du svar på hi sitt spørsmål? Du kan både håpe og tro. 

Skrevet

Tipper FN får den

Anonymkode: 218ca...1bb

Skrevet

Jeg tror dessverre at WHO får den, men jeg håper at  Fawzia Koofi eller en av de organisasjonene som jobber mot "fake news"

Anonymkode: 5a970...7fd

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men har du svar på hi sitt spørsmål? Du kan både håpe og tro. 

Hintet var at hvis du ikke skriver mer til meg så blir det heller ingen mer ordveksling mellom deg og meg.

Jeg tviler ikke på at du er lei kverulanter. Jeg begynner å se hvorfor du har så stor uflaks at du stadig ender opp i krangler med kverulanter.

Skrevet

Jeg heier på Greta men håper hun ikke får den enda. Presset blir for stort. Ellers har jeg vært lite engasjert i denne prisen. Viktig pris men engasjerer meg lite så hvem som får den har jeg liten mening om. 

Anonymkode: 3d648...4b5

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hintet var at hvis du ikke skriver mer til meg så blir det heller ingen mer ordveksling mellom deg og meg.

Jeg tviler ikke på at du er lei kverulanter. Jeg begynner å se hvorfor du har så stor uflaks at du stadig ender opp i krangler med kverulanter.

Har du er problem med å forholde deg til trådens tema? Du vil bare hakke på andre, men har ingen stemme i selve diskusjonen. 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Har du er problem med å forholde deg til trådens tema? Du vil bare hakke på andre, men har ingen stemme i selve diskusjonen.

Du skjønner det at når du er fellesnevneren for alle debatter som oppstår med kverulanter så er det tydelig hvorfor du så ofte ender opp i debatter med kverulanter.

1 time siden, Anonym bruker skrev:

Du trenger nok ikke la dette plage deg. 

45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Blir litt oppgitt og lei av slike som deg

Du vil bare hakke på andre

🙄

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du skjønner det at når du er fellesnevneren for alle debatter som oppstår med kverulanter så er det tydelig hvorfor du så ofte ender opp i debatter med kverulanter.

🙄

Hvem er det du tror du snakker med her, egentlig? 

Anonymkode: c18de...e4c

Skrevet

Gratulerer til Verdens matvareprogram! En verdig vinner. 

Skrevet

Følg ditt eget hint! 🤦‍♀️

Anonymkode: 19916...4a6

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Overskriften:

Hovedinnlegget:

Jeg håper på WHO.

55 minutter siden, Anonym bruker skrev:

🙄

Enda har du ikke klart å svare på hi sitt spørsmål?

Ble det litt mye for deg?

Skrevet

Du vil bare hakke på andre

På seg selv kjenner en andre.

Enda har du ikke klart å svare på hi sitt spørsmål?

Ble det litt mye for deg?

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gratulerer til Verdens matvareprogram! En verdig vinner. 

Enig. Virkelig en bra vinner. 

Anonymkode: a43ff...8e3

Skrevet

På seg selv kjenner en andre.

Ja, du gjør nok det. 

Men om Fredsprisen har du ingen mening?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...