Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Den forsvant...? Anonymkode: 8fa35...cb0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Den ble vel skjult for moderering kanskje? Latterliggjøring trengs faktisk ikke. Men er den skjult eller slettet, har Admin gjort en dårlig jobb med å si ifra om det. Anonymkode: b7cfa...d21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den ble vel skjult for moderering kanskje? Latterliggjøring trengs faktisk ikke. Men er den skjult eller slettet, har Admin gjort en dårlig jobb med å si ifra om det. Anonymkode: b7cfa...d21 Latterliggjøring? Hva? Det må da være lov å spørre om en eventuell diagnose uten at det skal sensureres som latterliggjøring? Rart. Anonymkode: 8fa35...cb0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Latterliggjøring? Hva? Det må da være lov å spørre om en eventuell diagnose uten at det skal sensureres som latterliggjøring? Rart. Anonymkode: 8fa35...cb0 Modereringen her inne er jo rimelig hodeløs desverre Anonymkode: 77fb9...8ff
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Vet ikke om vi snakker om samme tråd, men den jeg tenker på, finner jeg ikke. Hi var ikke latterliggjøring, men enkelte av svarene var direkte hodeløse. Anonymkode: b7cfa...d21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om vi snakker om samme tråd, men den jeg tenker på, finner jeg ikke. Hi var ikke latterliggjøring, men enkelte av svarene var direkte hodeløse. Anonymkode: b7cfa...d21 Sjekket loggen min nå, tråden jeg tenker på er ikke tilgjengelig. Da håper jeg den blir moderert og at enkelte brukere får seg en smekk. Anonymkode: b7cfa...d21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 Det var jo synd, da. Jeg hadde håpet på noen tips og råd vedrørende disse barna jeg omgås flere timer om dagen. Hi Anonymkode: 8fa35...cb0
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det var jo synd, da. Jeg hadde håpet på noen tips og råd vedrørende disse barna jeg omgås flere timer om dagen. Hi Anonymkode: 8fa35...cb0 Og det fikk du jo. Du kan også opprette en ny tråd. Og håpe folk svarer voksent nok til at det ikke blir nødvendig å ta ned tråden for å moderere. Men synes du det var greit at disse barna ble omtalt som de ble? Anonymkode: b7cfa...d21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 52 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vet ikke om vi snakker om samme tråd, men den jeg tenker på, finner jeg ikke. Hi var ikke latterliggjøring, men enkelte av svarene var direkte hodeløse. Anonymkode: b7cfa...d21 Men da skal jo ikke hele tråden slettes, kun de svarene som bryter med forumreglene, og det skal ligge melding om det på ris&ros Anonymkode: 77fb9...8ff
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 Det kan jo hende HI av tråden fikk kalde føtter fordi hun la ut info som kunne bli gjenkjent, og hun jobbet på skole.. Anonymkode: 7e699...f2f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #11 Skrevet 8. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men da skal jo ikke hele tråden slettes, kun de svarene som bryter med forumreglene, og det skal ligge melding om det på ris&ros Anonymkode: 77fb9...8ff Nei, det skal den jo ikke. Men noen ganger tar de bort hele tråden for å moderere. Det har skjedd en del ganger at de "glipper" og det ikke ligger mld på ris og ros. Eller at det ikke er ryddemelding i en tråd det har blitt ryddet i. Anonymkode: b7cfa...d21
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #12 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Og det fikk du jo. Du kan også opprette en ny tråd. Og håpe folk svarer voksent nok til at det ikke blir nødvendig å ta ned tråden for å moderere. Men synes du det var greit at disse barna ble omtalt som de ble? Anonymkode: b7cfa...d21 Dette. «Drar nesa opp og myser, snakker oppi ansiktet mitt, har gneldrete nasal stemme» - hun fortalte vel mest om sine egne sterke antipatier mot disse barna. Anonymkode: 52a98...361
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #13 Skrevet 8. oktober 2020 Nå står den som slettet Anonymkode: 77fb9...8ff
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #14 Skrevet 8. oktober 2020 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette. «Drar nesa opp og myser, snakker oppi ansiktet mitt, har gneldrete nasal stemme» - hun fortalte vel mest om sine egne sterke antipatier mot disse barna. Anonymkode: 52a98...361 Leste ikke tråden, men har en lærer sagt dette om barna? Er de gjenkjennbare syntes jeg man skal ta kontakt med arbeidsgiveren til den aktuelle læreren å melde fra. Bruker vel ikke et forum for råd til enkeltelever. Den hjelpen får du i ppt, hos foreldre, rektor, bup eller andre relevante steder. *Sjokkert* Anonymkode: b31b5...dde
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #15 Skrevet 8. oktober 2020 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leste ikke tråden, men har en lærer sagt dette om barna? Er de gjenkjennbare syntes jeg man skal ta kontakt med arbeidsgiveren til den aktuelle læreren å melde fra. Bruker vel ikke et forum for råd til enkeltelever. Den hjelpen får du i ppt, hos foreldre, rektor, bup eller andre relevante steder. *Sjokkert* Anonymkode: b31b5...dde Dette er hva hun sa, ja. I tillegg til at ungene hadde flattrykte hoder. Anonymkode: 52a98...361
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #16 Skrevet 8. oktober 2020 Det sto ikke at hun var LÆRER, da. Det sto «jobber på skole». Vil anta det betyr som ufaglært assistent. Anonymkode: 52a98...361
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #17 Skrevet 8. oktober 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leste ikke tråden, men har en lærer sagt dette om barna? Er de gjenkjennbare syntes jeg man skal ta kontakt med arbeidsgiveren til den aktuelle læreren å melde fra. Bruker vel ikke et forum for råd til enkeltelever. Den hjelpen får du i ppt, hos foreldre, rektor, bup eller andre relevante steder. *Sjokkert* Anonymkode: b31b5...dde Hørtes mer ut som halliser enn reelle barn. Anonymkode: c1054...279
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #18 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hørtes mer ut som halliser enn reelle barn. Anonymkode: c1054...279 Trist at sånne folk omgås barn. Anonymkode: b31b5...dde
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #19 Skrevet 9. oktober 2020 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette. «Drar nesa opp og myser, snakker oppi ansiktet mitt, har gneldrete nasal stemme» - hun fortalte vel mest om sine egne sterke antipatier mot disse barna. Anonymkode: 52a98...361 Nei. Nå må du slutte. Det sa jeg IKKE. Jeg beskrev barna som litt uvanlige. De har enkelte fellestrekk, som «noe sammentrykte hoder, briller med farget glass, at de myser, har nasal stemme, og at de er oppi ansiktet mitt når de skal fortelle noe.» Det var ikke personhets eller drittslenging, kun en beskrivelse. Jeg håpet at noen ville kjenne seg igjen slik at jeg kunne få en forklaring. Jeg har ingenting imot disse ungene. Og jeg jobber på sfo, men jeg er ikke lærer. At andre i tråden muligens slengte litt med leppa, ønsker jeg ikke å kommentere, det får stå for deres regning. HI i denne tråden, og hi i den andre tråden. Anonymkode: 8fa35...cb0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #20 Skrevet 9. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Nå må du slutte. Det sa jeg IKKE. Jeg beskrev barna som litt uvanlige. De har enkelte fellestrekk, som «noe sammentrykte hoder, briller med farget glass, at de myser, har nasal stemme, og at de er oppi ansiktet mitt når de skal fortelle noe.» Det var ikke personhets eller drittslenging, kun en beskrivelse. Jeg håpet at noen ville kjenne seg igjen slik at jeg kunne få en forklaring. Jeg har ingenting imot disse ungene. Og jeg jobber på sfo, men jeg er ikke lærer. At andre i tråden muligens slengte litt med leppa, ønsker jeg ikke å kommentere, det får stå for deres regning. HI i denne tråden, og hi i den andre tråden. Anonymkode: 8fa35...cb0 Og du gjentar deg så gjerne, det er jo fascinerende. Anonymkode: c1054...279
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #21 Skrevet 9. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Og du gjentar deg så gjerne, det er jo fascinerende. Anonymkode: c1054...279 Nei, jeg korrigerer hun som kom med overdrivelser og usannheter. Og så slang jeg på en forklaring. Syns det er rart å slette en tråd med et legitimt spørsmål. Sensur, kalles det. HI Anonymkode: 8fa35...cb0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #22 Skrevet 9. oktober 2020 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Nå må du slutte. Det sa jeg IKKE. Jeg beskrev barna som litt uvanlige. De har enkelte fellestrekk, som «noe sammentrykte hoder, briller med farget glass, at de myser, har nasal stemme, og at de er oppi ansiktet mitt når de skal fortelle noe.» Det var ikke personhets eller drittslenging, kun en beskrivelse. Jeg håpet at noen ville kjenne seg igjen slik at jeg kunne få en forklaring. Jeg har ingenting imot disse ungene. Og jeg jobber på sfo, men jeg er ikke lærer. At andre i tråden muligens slengte litt med leppa, ønsker jeg ikke å kommentere, det får stå for deres regning. HI i denne tråden, og hi i den andre tråden. Anonymkode: 8fa35...cb0 Seriøst? Den forrige tråden din ble slettet b.la pga fare for gjenkjennelse, så presterer du å skrive det en gang til Anonymkode: 77fb9...8ff
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #23 Skrevet 9. oktober 2020 30 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Den forrige tråden din ble slettet b.la pga fare for gjenkjennelse, så presterer du å skrive det en gang til Anonymkode: 77fb9...8ff Tull. Jeg skrev ingenting der som kan identifisere verken meg eller barna. Som sagt, lignende barn finnes mange steder. Det er noe annet som skurrer. Jeg tar kontakt med moderatorene. HI Anonymkode: 8fa35...cb0
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #24 Skrevet 9. oktober 2020 47 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Nå må du slutte. Det sa jeg IKKE. Jeg beskrev barna som litt uvanlige. De har enkelte fellestrekk, som «noe sammentrykte hoder, briller med farget glass, at de myser, har nasal stemme, og at de er oppi ansiktet mitt når de skal fortelle noe.» Det var ikke personhets eller drittslenging, kun en beskrivelse. Jeg håpet at noen ville kjenne seg igjen slik at jeg kunne få en forklaring. Jeg har ingenting imot disse ungene. Og jeg jobber på sfo, men jeg er ikke lærer. At andre i tråden muligens slengte litt med leppa, ønsker jeg ikke å kommentere, det får stå for deres regning. HI i denne tråden, og hi i den andre tråden. Anonymkode: 8fa35...cb0 Du kom med svært negative karakteristikker av barn. Du bør ikke snakke sånn om noen - med eller uten diagnose Hvis du har behov for kompetanseheving for å kunne møte de barna du jobber med på en god og respektfullt måte, så bør du snakke med ledelsen, ikke søke råd på DiB Anonymkode: 7e699...f2f
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #25 Skrevet 9. oktober 2020 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du kom med svært negative karakteristikker av barn. Du bør ikke snakke sånn om noen - med eller uten diagnose Hvis du har behov for kompetanseheving for å kunne møte de barna du jobber med på en god og respektfullt måte, så bør du snakke med ledelsen, ikke søke råd på DiB Anonymkode: 7e699...f2f Helt uenig. Det var en beskrivelse. Hvordan vil du beskrive folk med downs f.eks? Eller folk fra indre Kongo? Eller damer vs menn? Farlig tema, dette her. Noen vil alltid hevde at de blir krenket. Og FYI. Ledelsen er ikke mulig å snakke med. Men det er en helt annen diskusjon. HI Anonymkode: 8fa35...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå