Gå til innhold

Siste boka du leste?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan du anbefale og hva vil du styre unna? Jeg leste Rune Christiansens Ensomheten i Lydia Ernemanns liv, en sterk og rar bok.

Anonymkode: 09034...523

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Drit i det!" Selvhjelpsbok. Var helt ok. 

Anonymkode: 37aba...d7c

Skrevet

Hjerteløs av Jørgen Jæger, fikk den i bursdagsgave. Den var helt okei, en ganske typisk krimbok, grei underholdning.

Jeg liker vel egentlig best historiske romaner, likte f.eks Havets katedral av Ildefonse Falcones veldig godt, og bøkene om Den lange hvite skyens land av Sarah Lark.

Anonymkode: e3bff...3f9

Skrevet

Tore Kvæven: Når landet mørknar. En helt fantastisk roman, noe av det beste jeg har lest. 

Anonymkode: c0e47...94b

Skrevet

Og så kommer jeg, da.. I midten av 40-årene og har akkurat lest den nye Hunger Games-boken av Suzanne Collins - The ballade of songbirds and snakes 🤣 Og jeg likte den veldig godt 😃

Skrevet

Hører på lydbok om dagen når jeg triller frem og tilbake fra barnehagen, så driver og pløyer meg gjennom Harry Potter bøkene (er på bok 6 nå). Blir aldri for gammel eller lei Harry potter selv om jeg har lest de flere ganger. Første gang på lydbok da. Stephen Fry er utrolig dyktig og flink til å imitere alle stemmene 😁😂

Skrevet

Kvinnen i Isdalen. Vært fascinert av den saken i mange år. 

Anonymkode: 430e2...713

Skrevet

American psycho.. meget spesiell. 

Anonymkode: a6e82...aa5

Skrevet

Arvingen av John Grisham. Veldig bra bok

Anonymkode: 93463...0c8

Skrevet

De to første bøkene i «Hellemyrsfolket» av Amalie Skram. Amalie ass... 🤘🏻

Anonymkode: 98a8f...e19

Skrevet

Ferrante kvartetten - Mi briljante venninne.

HELT fantastisk! 
 

har startet på den nyeste boken hennes(?) nå.

Anonymkode: 5cafc...002

Skrevet

Tingenes tilstand av Sandra Lillebø

Anonymkode: 96c11...59f

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Tingenes tilstand av Sandra Lillebø

Anonymkode: 96c11...59f

❤️

Anonymkode: 5cafc...002

Skrevet

Serien til Ketil Bjørnstad om alle tiårene fra sekstitallet og opp til nåtid. Jeg er på 20-tallet nå. Anbefales så det suser! 

Skrevet

Nina lykke, full spredning.

Oppskrytt bok.

Anonymkode: 67258...43e

Skrevet

En moderne familie av Helga Flatland 

Anbefales 👍🏻

Anonymkode: 89cc3...7b6

Skrevet

Arto Paasilinna, «Hett blod, nerver av stål». Rablende gal som vanlig.

Skrevet

Husdyret av Camilla Grebbe, veldig bra. Leste før det Isen brister av henne og, så nå er det neste bok som står på agendaen..hehe..syns de var veldig bra.

Anonymkode: c29ce...3b9

Skrevet

"Tid" av Carlo Rovelli.

Veldig bra, men må leses i små porsjoner med tid til å tenke.

Anonymkode: 46d1a...158

Skrevet

Anna fra Røros 😊 Jeg låner pocketserier fra moren min 😛

Anonymkode: c8e8b...d69

Skrevet

Motiv X av Stefan Ahnhem 

 

Anonymkode: 0b752...f26

Skrevet

«Kon-tiki» av Thor Heyerdahl.

Skrevet
On 10/8/2020 at 8:06 PM, Anonym bruker said:

Hva kan du anbefale og hva vil du styre unna? Jeg leste Rune Christiansens Ensomheten i Lydia Ernemanns liv, en sterk og rar bok.

Anonymkode: 09034...523

Harry potter :) leser for sønnen, begynner snart på nr 3

Anonymkode: d8dd9...931

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...