Gå til innhold

Når flyttet du hjemmefra?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Akkurat nå, Pashla skrev:

Etter russetida. Flyttet til en annen kant av lande for å gå på folkehøyskole.

*landet

Anonymkode: 22c7a...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

*landet

Anonymkode: 22c7a...a52

Takk!

Skrevet

Jeg flyttet for å studere da jeg var ferdig på videregående. Jeg var nesten 19.

Skrevet
On 10/8/2020 at 8:01 PM, Anonym bruker said:

Hvor gammel var du og hva flyttet du til, og hvor langt?

Jeg var nitten og flyttet til mine oldeforeldre sitt gamle hus, som jeg pusset opp og delte med tre venner.

Anonymkode: 33ab2...446

20 år :)

Anonymkode: 28a4c...d03

Skrevet

17 år. Orket ikke bo i samme hus som mamma. Hun har alltid sagt at hun gledet seg til jeg ble 18 år ,for da skulle jeg ut. Kom henne i forkjøpet. 

Barna kan få bo hjemme så lenge de vil, hvis de studerer og trenger å spare penger. 

Anonymkode: cc5bc...cf2

Skrevet

Var 17. Flytta på hybel for å komme nærmere VGS. En time hjemmefra. Var herlig! 👍🏻 Sønnen min er like gammel, og flytta på hybel i høst, for å gå på en VG2-linje de ikke har her. Det tar ca 3,5 time å komme seg dit med bil/hurtigbåt/buss. 4,5 time om man kjører bil hele veien. Gutten stortrives, og har blitt utrolig selvstendig. 

Skrevet

19. Fyttet for å gå på skole. Bodde på internat i 3 1/2 år.

Anonymkode: 824a9...d57

Skrevet

Flyttet på hybel da jeg var 17 for å gå på VGS. En time unna mamma og pappa.

Anonymkode: 7a36d...d0b

Skrevet

19, til Usa og bodde der tonår før jeg flytta hjem til Norge igjen og begynte å studere i en by langt hjemmefra. Her bor jeg ennå. 

Anonymkode: ec217...f7a

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

19, til Usa og bodde der tonår før jeg flytta hjem til Norge igjen og begynte å studere i en by langt hjemmefra. Her bor jeg ennå. 

To år skal det stå

Skrevet

16. Flyttet på hybel for å gå VGs i en annen by. 

Det var ikke det at jeg hadde det fælt hjemme, eller var uforlikt med noen i familien. Det var bare så inn i h... deilig å flytte for meg selv. 

Jeg var moden nok. 

Anonymkode: d75e4...685

Skrevet

Jeg flyttet på hybel da jeg var 16, to timer hjemmefra. Men var hjemme hver helg det første året. Da jeg var 17 flyttet jeg i leilighet med samboer.

Jeg hadde det fint hjemme, jeg hadde bare mer lyst til å gå på en annen skole enn den som lå nærmest. Men angret skikkelig og hadde konstant hjemlengsel det første året. Turte ikke si noe fordi det var skrevet kontrakt på hybelen for et år uten oppsigelse.

Anonymkode: faa74...684

Skrevet

Jeg var 19 år gammel. Flyttet utenlands for å studere.

Skrevet

Var 16, måtte flytte for å begynne å vgs. Det var veldig stas, følte meg så voksen! Bodde på hybel 25 mil hjemmefra, der de hadde den linjen jeg ville gå på. Likte meg så godt der at jeg ble værende, og bor fortsatt i området. 

Anonymkode: 1a2d5...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...