Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Er tenåringer mer klumsete enn andre? Hvor ofte mister deres tenåringer ting i gulvet? Er det alderen eller kan/må hun bare ta seg sammen?
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 10 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Er tenåringer mer klumsete enn andre? Hvor ofte mister deres tenåringer ting i gulvet? Er det alderen eller kan/må hun bare ta seg sammen? Nei, det tror jeg ikke. Jeg har en 14 åring som stort sett aldri mister ting i gulvet. Da er heller jeg verre. Kan bare huske ett tilfelle, da hun mistet en flett ny ipad i gulvet, slik at skjermen knuste. Anonymkode: d6d44...b88
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 11 minutter siden, Den perfekte mor, påan igjen skrev: Er tenåringer mer klumsete enn andre? Hvor ofte mister deres tenåringer ting i gulvet? Er det alderen eller kan/må hun bare ta seg sammen? Barn i vekst er klumsete, de har ikke vendt seg helt til hvor kroppen er hen da lengden på ting stadig endres. Pluss at hjernen også er under ombygging. Anonymkode: def91...765
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå