Gå til innhold

Den nye filmen om Knutsen og Ludvigsen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare meg som syns at det bare var tull? Ble så skuffet. Har vokst opp med Knutsen og Ludvigsen og med jubajuba. Dette har ingenting med min barndoms opplevelse å gjøre. Faktisk så jeg syns det er rart at Øystein Dolmen syns dette er innafor... Jeg som er sær???

Anonymkode: a3620...180

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minnet ikke meg om min barndomsopplevelse heller, men min 8 åring og hennes venninner elsker både den og den første filmen, og det er vel egentlig det viktigste? At dagens generasjon liker den? Synger med på sangene ennå jeg.

Anonymkode: 7a68f...8d6

Skrevet

Biter Knutsen Ludvigsen i tåa i filmen?

Anonymkode: ba892...763

Skrevet

Ikke sett den men søstra mi på 40 sa den var rotete og vanskelig å få tak i historien. Men musikken var bra. 

Anonymkode: 201b2...415

Skrevet

Mora mi på 76 syntes den var helt genial, hun lo og koste seg hele veien. 

Anonymkode: f6b24...d51

Skrevet

Jeg synes det var morsom, jeg lo mye og digget musikken! Mange gode gjenhør!

Men historien er jo så som så, men kanskje de har "oppdatert" den klassiske K&L til å passe inn i nåtiden?

Anonymkode: 89b60...19c

Skrevet

Den var rotete, og mye rart der. Likevel syntes jeg den var gøy. Men jeg er 44. Hadde med barnebarnet på 3 år, han falt fort ut, og syntes popcornet var mer spennende. 

Anonymkode: d1be3...432

Skrevet

Jeg så den sammen med sønnen min i kveld. Vi likte den, og lo masse. De er jo bare så hysterisk dumme 🤣 Og jeg ble såå glad i sjelen min da de sang Hallo hallo 🥰

Anonymkode: f830c...a14

Skrevet

Anonymkode: f830c...a14

Skrevet

Min på snart 8 synes den var kjedelig,men kusinen på 5 likte den godt. broren min synes den også var kjedelig,men han er jo voksen

Anonymkode: f270b...cd4

Skrevet

Har ikke sett den selv (men elsker soundtracket). Mannen, og barna fra 5 til 14 digget den. 

Anonymkode: 3d50b...ab7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...