Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har et firkantet spisebord og bol kjøpe teppe til å ha i der. Men vanskelig å finne. Har sett på 200x290, men vil det passe tror dere?? Anonymkode: e6fff...d20
Superdolly Skrevet 9. oktober 2020 #3 Skrevet 9. oktober 2020 Det hadde kanskje hjulpet hvis du hadde lagt ut målene på bordet.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #4 Skrevet 9. oktober 2020 150x150 er målene på bordet. Anonymkode: e6fff...d20
Superdolly Skrevet 9. oktober 2020 #5 Skrevet 9. oktober 2020 Et teppe på 200 cm bredde vil da stikke ut ca 25 cm på hver side. På teppets langside vil det stikke ut ca 70 cm på hver side. Det betyr at du vil kunne ha stoler stående oppå teppet på langsiden, men ikke på kortsiden, der vil kun to av stolbena stå oppå teppet. I mitt hode blir det litt rart, beklager. Jeg tror jeg ville lett videre og forsøkt å finne et kvadratisk teppe, selv om jeg skjønner at det er vanskelig.
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #6 Skrevet 9. oktober 2020 13 minutter siden, Superdolly skrev: Et teppe på 200 cm bredde vil da stikke ut ca 25 cm på hver side. På teppets langside vil det stikke ut ca 70 cm på hver side. Det betyr at du vil kunne ha stoler stående oppå teppet på langsiden, men ikke på kortsiden, der vil kun to av stolbena stå oppå teppet. I mitt hode blir det litt rart, beklager. Jeg tror jeg ville lett videre og forsøkt å finne et kvadratisk teppe, selv om jeg skjønner at det er vanskelig. Takk for et utfyllende godt svar ❤️ Anonymkode: e6fff...d20
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #7 Skrevet 9. oktober 2020 https://www.bohus.no/tepper-1/maaltilpasset-teppe Anonymkode: 6429b...187
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå