Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Kjenner jeg blir irritert over Raymond Johansen ikke stiller strengere krav til religiøse samlinger, uansett hvilken religion det er. Utesteder kan han true med å stenge men ikke kirker, synagoger og moskeer. Her sier jo Vold at 30% av de smittede er av utenlandsk opprinnelse, ikke kom å si at de som har vært i Norge og Oslo siden mars/april ikke har fått med seg at det er en pandemi i verden. Om ikke religiøse ledere ikke har klart eller prøvd å formidle dette ut så burde de stedene stenges. Anonymkode: 4ef64...671
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Det. Går. Bra. Slapp. Av. Når du tenker over det: Hvor mange dør av corona om dagen i Norge? Nesten ingen. Å gå i trapper er farligere. Å tenne stearinlys om kvelden er farligere. Å kjøre bil er farligere. Anonymkode: c7391...41b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det. Går. Bra. Slapp. Av. Når du tenker over det: Hvor mange dør av corona om dagen i Norge? Nesten ingen. Å gå i trapper er farligere. Å tenne stearinlys om kvelden er farligere. Å kjøre bil er farligere. Anonymkode: c7391...41b Å være dum er enda farligere Anonymkode: f8b12...2d5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Sånn er det og bo i Oslo, mange invanderer Anonymkode: c08d6...4b1
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 18 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å være dum er enda farligere Anonymkode: f8b12...2d5 Kjempeargument. 👏 Prøv igjen. Anonymkode: c7391...41b
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kjempeargument. 👏 Prøv igjen. Anonymkode: c7391...41b Det var helt på høyde med dine argument Anonymkode: f8b12...2d5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det. Går. Bra. Slapp. Av. Når du tenker over det: Hvor mange dør av corona om dagen i Norge? Nesten ingen. Å gå i trapper er farligere. Å tenne stearinlys om kvelden er farligere. Å kjøre bil er farligere. Anonymkode: c7391...41b Ta det helt med ro jeg er IKKE bekymret, men har lyst å kunne gå på byen igjen som normalt. Så når jeg må oppgi min "religion" så burde det gjelde alle 😁. Jeg har lyst å kunne gå ut å snakke med folk, flørte og kose meg. Jeg er sikker på at om religiøse ledere hadde gjort alt via video og de som ønsket å be gjorde dette hjemme så ville smitten gå ned. Anonymkode: 4ef64...671
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #8 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjenner jeg blir irritert over Raymond Johansen ikke stiller strengere krav til religiøse samlinger, uansett hvilken religion det er. Utesteder kan han true med å stenge men ikke kirker, synagoger og moskeer. Her sier jo Vold at 30% av de smittede er av utenlandsk opprinnelse, ikke kom å si at de som har vært i Norge og Oslo siden mars/april ikke har fått med seg at det er en pandemi i verden. Om ikke religiøse ledere ikke har klart eller prøvd å formidle dette ut så burde de stedene stenges. Anonymkode: 4ef64...671 Det er ikke så rart at 30% er utlendinger når 33% av oslos befolkning er av utenlansdk opprinnelse. Anonymkode: ea9f5...05d
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #9 Skrevet 8. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Kjenner jeg blir irritert over Raymond Johansen ikke stiller strengere krav til religiøse samlinger, uansett hvilken religion det er. Utesteder kan han true med å stenge men ikke kirker, synagoger og moskeer. Her sier jo Vold at 30% av de smittede er av utenlandsk opprinnelse, ikke kom å si at de som har vært i Norge og Oslo siden mars/april ikke har fått med seg at det er en pandemi i verden. Om ikke religiøse ledere ikke har klart eller prøvd å formidle dette ut så burde de stedene stenges. Anonymkode: 4ef64...671 Religioner? Det er jo dere andre med de klamme, skitne småfingrene deres som gjør utslaget. Hva med "70% av de smittede er skitne griser?" Anonymkode: 9ab98...f36
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #10 Skrevet 8. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke så rart at 30% er utlendinger når 33% av oslos befolkning er av utenlansdk opprinnelse. Anonymkode: ea9f5...05d Hun sikter sannsynligvis til kun de religiøse utlendingene 😆 Anonymkode: 9ab98...f36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå