Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg har to gode venninner. Hun ene har gått fra å være et overflødig vennskap i flere år til å bli et veldig godt vennskap de siste årene. Hun andre var det full klaff med fra dag 1. Hun jeg i utgangspunktet har valgt er hun det var full klaff med fra dag en. Vi har det veldig gøy sammen, har vært på ferie sammen flere ganger og finner ofte på ting både på dagtid og kveldstid. Hun er veldig utadvendt og morsom. Hun andre er mer reservert, men veldig snill. Vi har det gøy sammen, men møtes ikke like ofte pga. hun jobber hele uker på dagtid og har barn. Men når vi møtes er det veldig koselig. Hun er mer reservert enn førstemann og ikke så utadvendt, kan kanskje lett oppfattes som en bitch, noe hun ikke er. Hun stiller alltid opp uansett. Jeg kan snakke med henne om alt, alt fra vanlige ting til intime ting. Hun tropper opp om det trengs, har ventet på meg flere ganger når jeg har vært hos lege og sykehus. Hun har ofte ventet i flere timer og blir alltid med om jeg spør. Hun stiller opp midt på natten om det er nødvendig. Sender jeg melding klokken 2 når ting er tøft får jeg svar med en gang. Så jeg er usikker på hvem av de jeg skal velge. Hun som er utadvendt som jeg alltid har det gøy med og ofte, eller hun som stiller opp uansett om hun skal på jobb, er på jobb, generelt uansett og som jeg har det gøy og koselig med, men ikke så ofte Anonymkode: 2fccc...9bb
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Kan du ikke velge begge? Har vært i flere bryllup hvor det har vært to forlovere Anonymkode: 06ce0...f5e
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg hadde to forlovere, det funket helt utmerket Anonymkode: a1905...333
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Formelt kan du bare ha en forlover tror jeg, men i praksis kan jobto dele på det. Jeg ville valgt hun som stiller opp uansett. Anonymkode: 7db42...18f
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #5 Skrevet 8. oktober 2020 Jeg hadde valgt begge. Skal jeg velge en gang vil jeg slite. Har fire flotte kandidater som alle er flotte på hver sin måte😅 Anonymkode: e6124...5f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå