Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 Her vil dommeren vi skal ha masse møter etter hverandre og rettsforbredende møter på veldig kort tid, vil si 2-3 måneder fra hverandre.. jeg har forklart han dette med at det blir for mye regninger for meg med advokat siden jeg ikke har fri rettshjelp eller har bare endel som betyr 25% men foresatt en del og betale. Men det tar ikke dommeren hensyn til, jeg vet ikke hva som er vitsen med masse møter når jeg føler at vi har funnet til et bra samværs avtale, Har hørt noen som har sakt at motparten kan betale en del uansett om de har frirettshjelp.. er det sant? går det an å klage på en dommer for dette? føler også han er en smule ufin mot meg når jeg spør på en bra måte.. Og at advokaten min ikke sier en dritt om angående for mange møter Anonymkode: fe33c...012
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Får du betale mindre hvis motparten må betale mer? Anonymkode: aa3d6...912
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 Har du rett advokat? Anonymkode: 3085f...cef
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #4 Skrevet 8. oktober 2020 Hvorfor skal du klage på dommeren? Når det har gått så langt at dere er i retten, så kan ikke dommer sette seg ned og slappe av fordi du mener avtalen dere har kommet frem til er bra. Den andre parten må være enig i at avtalen skal være permanent, og dommer har ansvaret for å følge opp at det blir gjort. Du får heller be om avdrag hos advokaten din. Retten kan ikke planlegge møter etter din økonomi Anonymkode: 2a777...e0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå