Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #1 Skrevet 8. oktober 2020 sønnen i huset har lyst til og be 4 gutter til Halloweenfest her, han har lyst til og bestille Pizza, drikke brus, se et par filmer og spise snop. Sender selvsagt melding til foreldrene til guttene det gjelder så dette skal ikke innom skolen i hele tatt, de er 15 gutter i klassen med min. Greit eller ufint? Anonymkode: 43700...b82
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #2 Skrevet 8. oktober 2020 Det er greit isolert sett, men om der plutselig er 3-4 halloween-fester blant guttene i klassen og der kun er 1 gutt som ikke er invitert på en slik fest, da blir det jo litt annerledes. Ville hatt følerne litt ute, og invitert det ene barnet ekstra dersom så var tilfelle. Jeg pleier å sjekke med sønnen min, spørre og grave om hva de andre skal og fange opp om noen ikke har venner. Anonymkode: cd8c1...9a5
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #3 Skrevet 8. oktober 2020 1 hour ago, Anonym bruker said: Det er greit isolert sett, men om der plutselig er 3-4 halloween-fester blant guttene i klassen og der kun er 1 gutt som ikke er invitert på en slik fest, da blir det jo litt annerledes. Ville hatt følerne litt ute, og invitert det ene barnet ekstra dersom så var tilfelle. Jeg pleier å sjekke med sønnen min, spørre og grave om hva de andre skal og fange opp om noen ikke har venner. Anonymkode: cd8c1...9a5 ingen andre skal ha slik fest, da trinnet til gutten skal ha halloweenfest på skolen den 30.oktober Anonymkode: 43700...b82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå