Gå til innhold

Når tror dere det blir vanlig igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tipper neste sommer, hvis korona sprøyten kommer når den skal nå, som er ventes over nyttår.

Hva tror dere?

( dette er ikke et sutre innlegg, jeg følger alt jeg skal,men bare lurer på hva andre tenker )

Anonymkode: bac8e...63b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siste halvdel av 2022

Anonymkode: 8b9ea...68e

Skrevet
2 minutes ago, Anonym bruker said:

Siste halvdel av 2022

Kan jeg spørre om hvorfor du tror det er så lenge til?=)

Skrevet

Det blir ikke slik det var igjen, now is the new... tror ikke man kan gåtilbake til slik vi hadde det noengang. Men litt lettere blir det nok med bedre medisiner og en vaksine. Men tror neppe de finner en vaksine som er veldig effektiv.

Anonymkode: 92716...380

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Kan jeg spørre om hvorfor du tror det er så lenge til?=)

Ingenting tyder på at vi nærmer oss en ende. Og smittesituasjonen er fortsatt ustabil.

Skrevet

Akkurat tidsmessig vil jeg ikke anslå noe, men når vaksiner blir tilgjengelige og folk har opparbeidet seg helt eller delvis immunitet slik at vi kan lene oss på flokkimmunitet som med andre sykdommer. Krysser fingrene for før snarere enn senere!

Anonymkode: 037a0...03c

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tipper neste sommer, hvis korona sprøyten kommer når den skal nå, som er ventes over nyttår.

Hva tror dere?

( dette er ikke et sutre innlegg, jeg følger alt jeg skal,men bare lurer på hva andre tenker )

Er den fremdeles ventet over nyttår? Trodde ikke testene var gått så bra med de foreløpig

Anonymkode: 1a066...07a

Skrevet

Tror ting gradvis vil bli mer normalt i løpet av våren 2021. Normaliserende faktorer tror jeg blir vaksine som blir mer utbredt kombinert med mer pålitelige hurtigtester.

Anonymkode: 62958...ee0

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er den fremdeles ventet over nyttår? Trodde ikke testene var gått så bra med de foreløpig

Anonymkode: 1a066...07a

Leste akkurat de er ventet til helsearbeidere osv kanskje så tidlig som slutten av 2020 og at testene går bra. Og at den vil være tilgjengelig for alle mot midten av 2021.

Anonymkode: 62958...ee0

Skrevet

Sommer 2022 blir nok ganske lik som før tenker jeg. Selv om det kommer vaksine og vi får kontroll på pandemien før sommeren 2021 kommer konkursen, permiteringer og endringer merkes godt. 

Anonymkode: c7c53...394

Skrevet

her var det mange som mener 2022, jeg tror ting er ganske normalt igjen sommeren 2021, jeg har hørt rett etter nyttår for helsearbeidere og de i risikogruppen og april/mai for resten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...