Gå til innhold

Hvilken optiker/brillebutikk bruker du?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har alltid brukt interoptik tidligere, men lurer på om jeg skal bytte. Jeg trenger ny synsundersøkelse i tillegg til at jeg ønsker å kjøpe nye briller til bryllupet mitt i januar. Hvilken optiker anbefaler du?

Anonymkode: af3f0...798

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Interoptik, men det er fordi vi kjenner en optiker der og går til han.

Anonymkode: 1f94c...3a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Synsam, og er veldig godt fornøyd med hjelpen jeg får der. Men direkte billig er det jo ikke. Bruker Synsam på CC på Gjøvik.

Anonymkode: da582...efc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte Interoptik men har gått over til Brilleland. Er for barnet som bruker briller. De er utrolig flinke og det er billig der. Fikk akkurat ny innfatning gratis. Interoptik var ikke så ille på pris, men kundeservicen var elendig. Og måtte alltid vente lenge på hjelp hver gang vi var der. 

Bruker ikke optiker der da barnet går til øyelege og ortoptist, men har bare hørt bra om optikere der. 

Anonymkode: 07b64...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Specsavers. Egentlig blr jeg gå til øyelege og en sånn person som er spessialist på sjeling (husker ikke hva de heter akkurat nå) Men oppdaget tilfeldig når jeg skulle ta en sjekk av ungene og ba han sjekke sjeling siden både meg og far gjør det fikk jeg vite hanhadde tileggsutdannelse på dette. Så jeg har brukt han siden og er veldig fornøyd. 
 

Men pris så er jeg også veldig fornøyd med Specsavers. Sist jeg  kjøpte briller fikk jeg to par og synstest for under 2000kr. Min mor kjøpte briller samtidig og betalte 14000kr for ett par. Ja, hun har progresive, men jeg kunne slengt på noen hundrelapper om jeg ville hatt det også. 

Anonymkode: 3ab29...71e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt synsam før, nå er det Specsavers. De som jobber i Synsambutikken her er noen raringer, som ofte er nedlatende, mens Specsavers har hyggelige og hjelpsomme folk. Pluss mye lavere pris.

Anonymkode: dc4c1...196

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...