Gå til innhold

Godkjenning av utdanning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er utdannet Bachelor of Secondary Education i Filippinene. Jeg vurdere å søke godkjenning som barnehagelærer her i Norge. Er det noen her som har erfaring eller kan hjelpe meg hva er krav til å bli barnehagelærer? Jeg trenger godkjenning så keg kan søke som barnehagelærer.Jeg jobber som assistent i barnehage i 3 år. 
 

Anonymkode: a3534...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei. Jeg er utdannet Bachelor of Secondary Education i Filippinene. Jeg vurdere å søke godkjenning som barnehagelærer her i Norge. Er det noen her som har erfaring eller kan hjelpe meg hva er krav til å bli barnehagelærer? Jeg trenger godkjenning så keg kan søke som barnehagelærer.Jeg jobber som assistent i barnehage i 3 år. 
 

Anonymkode: a3534...1e9

Hei! Du må søke Nokut om validering av utdannelse  din. Du får neppe godkjenning uten videre, det er jo stor forskjell i nivå, men mulig du kan få noe uttelling.

Anonymkode: ef94a...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Har evaluering fra Nokut....men hvis jeg har lyst til å jobbe som barnehagelærer, usikker hva skal jeg gjøre så jeg kan få godkjent☺️

B345F34F-C1A7-4CFB-B8A3-1F3C41AB4005.jpeg

Anonymkode: a3534...1e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tilsier at du har to år høyere utdanning her, og godkjenning for lærer på 7.-10. trinn i hjemlandet ditt.  Barnehage er jo i noe helt annet.

Anonymkode: ef94a...292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...