Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Har dessverre kommet i uføre økonomisk som overskriften viser. Nå trekker de 2/3 av lønnen min, så jeg får ikke dekket boliglån, strøm og faste utgifter. Er det ikke noe maks på trekk? Har sendt inn opplysninger, men er en stund siden. Anonymkode: 08749...ddb
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har dessverre kommet i uføre økonomisk som overskriften viser. Nå trekker de 2/3 av lønnen min, så jeg får ikke dekket boliglån, strøm og faste utgifter. Er det ikke noe maks på trekk? Har sendt inn opplysninger, men er en stund siden. Anonymkode: 08749...ddb Jo, de har ikke lov til å trekke så mye at du ikke får dekket dine faste utgifter, men om du eier bolig så kan de jo ta pant i den. Nå kommer det vel an på størrelsen på gjelden din da. Har du ringt? De er hjelpsomme så lenge du er raskt ute med å ta kontakt! Anonymkode: c6280...356
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Ring dem i morgen tidlig, det der ordner seg raskt. De har ikke lov å trekke så mye at du havner på gata. De er veldig hjelpsomme over telefon. Anonymkode: 4ee94...625
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Det er begrensning på hvor mye som kan trekkes, de som kjører lønnen burde reagert når 2/3 blir trukket. Du skal kunne sitte igjen med penger til livsopphold. Hva det utgjør for deg kan du regne ut her: https://www.smartepenger.no/kalkulatorer/2830-livsopphold Ring i morgen, så finner dere ut av det. Anonymkode: 2e77c...9d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå