Gå til innhold

Fy fader den koronatesten er ubehagelig.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy fader, den pinnen langt oppi hjernen (føles det ut som). Helt grusomt. Får frysninger bare jeg tenker på det. Håper jeg slipper det igjen.

Anonymkode: 51ed2...840

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke den var noe fæl jeg, og jeg kjenner veldig mange som har tatt den og ingen av de syntes den var noe særlig ille. Det er jo så fort gjort. 

Anonymkode: 64d19...974

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes ikke den var noe fæl jeg, og jeg kjenner veldig mange som har tatt den og ingen av de syntes den var noe særlig ille. Det er jo så fort gjort. 

Anonymkode: 64d19...974

Da har de sikkert gjort det feil

Anonymkode: 79f7f...981

Skrevet

Synes heller ikke det var så ille. Du har kanskje ganske lav smerteterskel.

Anonymkode: d91f4...b8d

Gjest KenCreek
Skrevet

Synes den var ubehagelig. Men den skal jo bare sitte i nesa i ti sekunder, så det gikk jo greit. 

Men ser helst at jeg slipper å ta den flere ganger. 

Skrevet

Har hørt flere si det samme. Har heldigvis kun blitt testet i halsen

Anonymkode: 95cf4...c6b

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jo ingenting med smerte å gjøre. 

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det har jo ingenting med smerte å gjøre. 

Toleranseterskel da. I bunn og grunn vil jeg tro det har med smerte å gjøre. Nesten alt annet man synes er ubehagelig og har med kroppen å gjøre, kalles smerte. 

Anonymkode: b3c2b...f78

Skrevet

Det er ikke vondt. Ubehagelig ja, men utover det nei. Kunne tatt den hver dag om det hadde vært behov for det

Anonymkode: 74b67...7c6

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er ikke vondt. Ubehagelig ja, men utover det nei. Kunne tatt den hver dag om det hadde vært behov for det

Anonymkode: 74b67...7c6

Det er ingen som har påstått den er vond. Ubehagelig derimot, det er den uten tvil.

Anonymkode: 1cba9...582

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes det var helt grusomt! Virkelig fælt. Har født fire barn uten smertelindring, så har ikke så lav smerteterskel heller, men jeg har veldig sensitive slimhinner i nesen.

Anonymkode: 02cf5...32c

Skrevet

Jeg synes heller ikke at det var vondt, egentlig ikke så ubehagelig heller, men litt ekkelt. Men jeg kan tenke meg mange andre ting jeg heller vil slippe å gjøre på legevakta enn å ta Covid19-test. Jeg fikk forresten et tips på forhånd om å telle sekunder det tok, inni meg selvfølgelig. Det var for å få tankene over på noe annet enn å konsentrere meg om testen. 

Anonymkode: c4f66...488

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Fy fader, den pinnen langt oppi hjernen (føles det ut som). Helt grusomt. Får frysninger bare jeg tenker på det. Håper jeg slipper det igjen.

HVORFOR driver du med skremselspropaganda ? Eller er du ironisk ? 

Anonymkode: d4fe0...d7f

Skrevet

Har hørt at det er stor forskjell på hvem som tar testen. Min datter har tatt den 2 ganger, ene gangen sa hun at hun ikke kjente noe, og var veldig raskt over. Andre gangen at den var svært ubehagelig. Hørt andre som har opplevd det samme og.

Anonymkode: f8377...eb3

Skrevet

Det syns jeg også. Helt forferdelig! Kjentes ut som de gravde langt oppi hjernen som du sier. Jeg kjenner en femåring som tok den helt uten problem, mens jeg, voksne mennesket, var helt satt ut etterpå over hvor ubehagelig det var. Kjente det i kroppen resten av dagen og fikk frysninger bare jeg tenkte på den. Har ikke "lav smerteterskel", men denne her, den var ekkel. 

Anonymkode: e0d27...e7c

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Syne ikke den var så ubehagelig, opplevd verre ting enn det... 

Anonymkode: e7a71...e0d

Skrevet

Jeg må nok ringe og ta en test selv nå 😕 Får tenke på mannen som fryser vekk polypper i nesa, er heldigvis fort over. 

Anonymkode: 98cad...aa8

Skrevet

Jeg syns heller ikke det var ille i det hele tatt. Men det er rart å ha noe oppi en del av kroppen man vanligvis ikke kjenner noe til. Som oj, er det hull helt opp der, liksom. hehehe

Anonymkode: e16ce...8a8

Skrevet

Jeg tok den da jeg var frisk (har tatt sånn prøve tidligere, visste den var ubehagelig) og det var helt overkommelig. Så tok jeg den når jeg hadde ørebetennelse. Det var ikke fullt så behagelig! Det var smertefullt! :(

Anonymkode: 4e896...f8c

Skrevet

Jeg og to unger tok den, vi syns ikke det var så ille. Godt var det ikke, men utifra at vi hadde hørt det var så ille så forventa vi værre enn dette. 

Anonymkode: ec4ea...5eb

Skrevet

Da kan vi konkludere med at det for noen er vondt, for andre er det ubehagelig, for andre er det slik at man nesten ikke merker det. Det kommer an på hvem som utfører testen og i hvilken tilstand man er i. Vi er heldighvis ulike 👍

Skrevet

Jeg har tatt den 2 ganger. Første gangen rotet og rotet hun i halse. Etterpå stakk hun den hard og litt feil i nesa og fortsatte å dreie og dreie. Den gangen brakk jeg meg mye og tårene trillet fra det øyet på samme side som neseboretd. Kjente svie i nesa hele dagen. 

Sist gang merket jeg nesten ingenting. Hun stakk også pinnen dypt i nesa uten at jeg nesten merket det, og hun lot den være i ro i 20 sekunder. Var en helt annen opplevelse... 

Anonymkode: 70479...049

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da kan vi konkludere med at det for noen er vondt, for andre er det ubehagelig, for andre er det slik at man nesten ikke merker det. Det kommer an på hvem som utfører testen og i hvilken tilstand man er i. Vi er heldighvis ulike 👍

Men det er jo mye kulere å fremstille seg selv som tøffere enn toget, og andre som sveklinger med lav smerteterskel!

Anonymkode: 3e828...04c

Skrevet
45 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har tatt den 2 ganger. Første gangen rotet og rotet hun i halse. Etterpå stakk hun den hard og litt feil i nesa og fortsatte å dreie og dreie. Den gangen brakk jeg meg mye og tårene trillet fra det øyet på samme side som neseboretd. Kjente svie i nesa hele dagen. 

Sist gang merket jeg nesten ingenting. Hun stakk også pinnen dypt i nesa uten at jeg nesten merket det, og hun lot den være i ro i 20 sekunder. Var en helt annen opplevelse... 

Anonymkode: 70479...049

Tok den akkurat, hun var veldig flink, for eneste jeg kjente var litt svie (som om du har spist sushi og fått på altfor mye wasabi). Men jeg brekker meg lett og den i halsen var faktisk verre. Stakkars hun som tok den, avslutta med et skikkelig «host med brekningsrefleks». Klarte å stotre frem et unnskyld 🙈

Anonymkode: 98cad...aa8

Skrevet

Tatt den to ganger. Ikke vondt, men litt ubehagelig. Nøs som en gal i en tid etterpå da 😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...