Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Hva vil det egentlig si? Anonymkode: d319c...f84
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg vil tro ulike personer kan legge litt ulikt i det. Jeg tenker at det går på det å bidra i en sosial situasjon eller relasjon, ikke forvente at andre alltid skal dra kommunikasjonen eller det man skal gjøre, ta litt initiativ, tørre og vise hvem man er selv, være synlig. Det kan også innebære at man er mer personlig, deler noe personlig, der det er naturlig. Anonymkode: 1f5e1...8b8
Merdee Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil tro ulike personer kan legge litt ulikt i det. Jeg tenker at det går på det å bidra i en sosial situasjon eller relasjon, ikke forvente at andre alltid skal dra kommunikasjonen eller det man skal gjøre, ta litt initiativ, tørre og vise hvem man er selv, være synlig. Det kan også innebære at man er mer personlig, deler noe personlig, der det er naturlig. Anonymkode: 1f5e1...8b8 Dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå