Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Etter mensen? Jeg bruker bind og bomullstruser Det er nå 7 mnd siden jeg fødte. Og etter det startet dette soppgreiene. Anonymkode: 05c45...823
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg fikk også alltid sopp etter mens, hos meg hjalp det å ta melkesyrebakterier de siste dagene av mensen hver måned. Det blir ubalanse der nede pga bindene, og tamponger også. Mange merker bedring av Ellen-tamponger fra apoteket eller menskopp, men jeg kunne ikke bruke noen av delene pga fremfall. Noen ganger kommer det bare av hormonendringene i kroppen i hver syklus, det er noe dritt, men sånn er det bare. Så jeg anbefaler melkesyrebakterier, hver måned.... https://www.farmasiet.no/catalog/intim-og-underliv/irritasjon-kloe-og-sopp/vivag-balanse-vaginalkaps-81,5001626/?gclid=CjwKCAjwzvX7BRAeEiwAsXExo4q9oq9wh0yd20JzmGrAMzCkHb7GbRD8Av2aweifhNFZ9zguxdimdxoCJvwQAvD_BwE Jeg måtte fjerne eggstokkene pga en svulst, hell i uhellet ble at jeg kom i overgangsalderen og slapp disse hormonsyklusene hver måned. Anonymkode: bec14...643
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Fordi blodet endrer balansen i underlivet og gjør det lettere for soppen å ta over. Slet med det i mange år jeg også. Menskopp fikset problemet. Anonymkode: 4e58a...42a
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg hadde kronisk sopp i mange år. Så var det noen som spurte hvordan jeg vasket meg der nede? «Dr.Greve,» svarte jeg. «Hva?? Nei! Det er det verste du kan gjøre,» svarte hun. «Dropp det, bruk kun vann, ikke noe annet.» Jeg merket umiddelbart endring. Ingen sopp på to år nå, og det er så herlig! Anonymkode: c2d0a...68d
gale damen Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Fordi du pakker inn underlivet i plast i en uke. Bytt til tøybind eller menskopp😊 i tillegg, som hun over påpeker, ikke vask med annet enn vann.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Menskopp! Jeg fikk skikkelig ubalanse i underlivet når jeg måtte bruke bind etter fødsel. Anonymkode: e791b...0fe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #7 Skrevet 7. oktober 2020 Menskopp og så kan du smøre Tjukkmelk fra Røros-meieriet mellom kjønnsleppene og litt inn i skjedeinngangen når mensen er over og den uken som følger. Høres suspekt og ekkelt ut. Men funker finfint. Å spise melkesyrebakterier hjelper og kroppen å motarbeide soppangrep. Anonymkode: 893bf...7ab
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #8 Skrevet 7. oktober 2020 Takk for tips Anonymkode: 05c45...823
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå