Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Har abbonement og skulle så absolutt fått inn en del styrke. Bruker dere treningssenteret nå? Hvordan er det der nå i henhold til folk og tiltak? Er det trygt eller lurt å vente? Anonymkode: 6f021...1f9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg trener på sats flere ganger per uke. Trener styrke. Holder avstand til folk og vasker apparatene og vektene. Anonymkode: ba35e...c06
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Hva med styrketimer? Har aldri gått i sal alene. Så litt pysete på det og har ikke noe opplegg og pleier å gå alene så trener ikke med noen. Hadde helt sikkert vært verst første gangen, men., Anonymkode: 6f021...1f9
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg meldte meg inn for 2 uker siden, tenker at det er så trygt som det kan være her jeg bor i hvert fall. Vasker apparatene etter at jeg er ferdig med de. Anonymkode: 49d59...369
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Mange (menn) er sløve med vaskingen i styrkerommet. 🤮😷Men jeg trener som før. Vasker før og etter. På gruppetimer er alle nøye med avstand og vask. Anonymkode: c0a92...036
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Mange (menn) er sløve med vaskingen i styrkerommet. 🤮😷Men jeg trener som før. Vasker før og etter. På gruppetimer er alle nøye med avstand og vask. Anonymkode: c0a92...036 Og de har vel og begrenset antall på timene vel? Dersom jeg skulle trent i sal ville jeg vasket over før og etter ja. Anonymkode: 6f021...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå