Gå til innhold

Treningssenter nå!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har abbonement og skulle så absolutt fått inn en del styrke. Bruker dere treningssenteret nå? 

Hvordan er det der nå i henhold til folk og tiltak? Er det trygt eller lurt å vente? 

Anonymkode: 6f021...1f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trener på sats flere ganger per uke. Trener styrke. Holder avstand til folk og vasker apparatene og vektene. 

Anonymkode: ba35e...c06

Skrevet

Hva med styrketimer? 

Har aldri gått i sal alene. Så litt pysete på det og har ikke noe opplegg og pleier å gå alene så trener ikke med noen. Hadde helt sikkert vært verst første gangen, men.,

Anonymkode: 6f021...1f9

Skrevet

Jeg meldte meg inn for 2 uker siden, tenker at det er så trygt som det kan være her jeg bor i hvert fall. Vasker apparatene etter at jeg er ferdig med de.

Anonymkode: 49d59...369

Skrevet

Mange (menn) er sløve med vaskingen i styrkerommet. 🤮😷Men jeg trener som før. Vasker før og etter.
På gruppetimer er alle nøye med avstand og vask. 

Anonymkode: c0a92...036

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Mange (menn) er sløve med vaskingen i styrkerommet. 🤮😷Men jeg trener som før. Vasker før og etter.
På gruppetimer er alle nøye med avstand og vask. 

Anonymkode: c0a92...036

Og de har vel og begrenset antall på timene vel? 

Dersom jeg skulle trent i sal ville jeg vasket over før og etter ja. 

Anonymkode: 6f021...1f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...