Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #1 Skrevet 7. oktober 2020 Er midt i røykeslutt, og er blitt så sinna. Jeg vet at et dårlig temperament er en av bivirkningene ved røykeslutt. Så dere som har sluttet å røyke, hvor lenge varte dere for dere? Anonymkode: 66a1c...0e0
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #2 Skrevet 7. oktober 2020 Fortsatt sur og sint, er 8 mnd siden røykeslutt (pga graviditet.) Kommer til å begynne å røyke igjen, for det er ikke verdt det. Er rett og slett blitt deprimert. Vet det ikke var det svaret du ønsket så beklager det. Anonymkode: 0a0b8...3b4
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er midt i røykeslutt, og er blitt så sinna. Jeg vet at et dårlig temperament er en av bivirkningene ved røykeslutt. Så dere som har sluttet å røyke, hvor lenge varte dere for dere? Anonymkode: 66a1c...0e0 Har aldri vært noe problem... "Det sitter her" 👉🏼👱🏻♀️ Anonymkode: 3eb63...543
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg ble ikke sint, sluttet på dagen for snart to år siden. Men jeg jobbet mye mentalt før jeg sluttet, så jeg var en ikke-røyker i hodet når jeg stumpet den siste sigaretten. Har spart ca 80 000,- så det er jo verdt det på flere måter enn helsa, lykke til! Anonymkode: 214e7...70f
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg er også sinna! To uker siden jeg stumpa røyken og til tross for at jeg mentalt har jobbet med dette i flere mnd i forkant er det beintøft. Det sitter i hodet er det jeg forteller meg selv hele tiden. Det fysiske suget etter nikotin er borte, men må fortsatt bearbeide "sorgen" i alle kommende situasjoner hvor den ikke lenger er en del. Brukte den dessuten som en time-out for meg selv når det ble for hektisk i stua. Nå må jeg finne nye måter og puste ut, og jeg tar stadig meg selv i og vandre hvileløst omkring. Hater avhengigheten og ønsker i mitt stille sinn det blir forbudt fremover, men at eksisterende røykere kan få kjøpt på resept. Og det sykeste er at jeg verken har lyst på røyk eller synes det er noe problem å stå ved siden av andre røykere, og det forteller noe om hva avhengighet gjør med deg. Klapp på skuldra til oss alle, og jeg er sikker på det går over! ❤ Anonymkode: c6d19...de1
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg sluttet for ni år siden, men opplever fortsatt at jeg savner røyken i gitte situasjoner, spesielt når jeg er sint eller lei meg. Men hverdagen er blitt god uten abstinenser. Skulle jeg noen gang falle for fristelsen å begynne igjen, kommer jeg ikke til å klare å slutte en gang til. Til det er perioden rett etter at en slutter rett og slett for tøff. Hold ut, det blir bedre😀 Anonymkode: 5b03b...5bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå