Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #26 Skrevet 7. oktober 2020 Langt tykt hår, vasker bare 1 gang. Altså, 1 gang med shampo, 1 gang med balsam (som ikke er i hodebunnen). Har jeg vært for knipen på shampoen, slik at det ikke skummer, vasker jeg det 2 ganger, men det er sjeldent. Har vel å vaska det 2 ganger hvis det har vært skikkelig møkkete, men da snakker vi ikke vanlig fett hår som det blir etter et par dager. Aldri hørt at det er vanlig å vaske det 2 ganger med shampo. Anonymkode: 8dd6f...cbe
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #27 Skrevet 7. oktober 2020 Å vaske håret to ganger er bare teit. Holder fint med en gang to - tre ganger i uka. Anonymkode: f0897...c36
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #28 Skrevet 7. oktober 2020 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Du tror alle voksne har fett hår? Anonymkode: 742e3...792 De har produkter i også som skal vaskes ut. Les deg opp litt du... jeg har veldig tørt hår, men må likevel vaske det to ganger for at det skal bli rent. Alle mennesker skiller ut fett i hodebunnen. Og voksne folk styler jo håret osv. Anonymkode: e32c0...514
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #29 Skrevet 7. oktober 2020 Vasker alltid to ganger. Den første shamponeringen tar produkter, den andre vasker håret gullende rent. Men det trengs mye mindre shampo for å vaske to ganger, enn bare én. Anonymkode: 2c62e...6e5
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #30 Skrevet 7. oktober 2020 Vasker håret bare en gang, og vasker det maks 2 ganger i uken. Har ikke fett hår. Men jeg sliter med atopisk eksem og svært tørr hud, og i hodebunnen. Bruker da selvfølgelig ingen produkter i håret. Tenåringene vasker og håret bare en gang. Anonymkode: bc364...325
Syngensang Skrevet 7. oktober 2020 #31 Skrevet 7. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Å vaske håret to ganger er bare teit. Holder fint med en gang to - tre ganger i uka. Anonymkode: f0897...c36 Morsom du, vi har ulikt hår, ulike jobbar, ulike liv, ulike kroppar. Men lik vaskeregime, det må vi ha, alt anna er berre teit?
tante grusom master of law Skrevet 7. oktober 2020 #32 Skrevet 7. oktober 2020 Jeg vasker alltid håret to ganger. Dere som ikke gjør det burde prøve. Se hvor mye mer det skummer ved den andre vasken. Vet to shamponeringer holder håret seg lett og luftig mye lenger. Og lukter mye bedre. Guttene mine vasker også to ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå