Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg har ikke eget vaskerom og det er langt til badet (ønsker heller ikke møkkete yttertøy her). Hva kan jeg gjøre i yttergangen slik at jeg kan henge opp klissvått regntøy, våte dresser osv med en gang det er tatt av? Jeg orker ikke ha dette på badet, og når jeg henger det rett på knaggrekka så blir annet tøy vått, evt det renner nedover veggen, veggen blir møkkete osv. Finnes det en smart løsning for å få hengt opp klærne slik at de ikke henger innntil veggen (blir ikke alltid tørt når jakker el.l har hengt borti/klint inntil veggen). Noen som har tips? Anonymkode: 44f4f...ec0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Vi har ikke knagger, men stang og kleshengere. Vi henger bare vått tøy litt for seg selv på kleshenger. Vannet som drypper ned tørker av seg selv på varmekablene. Har aldri tenkt at det er problematisk, og vi har tre barn, så det er ofte mye som er vått. Anonymkode: ccc1d...a71
the amazing spidermamma Skrevet 7. oktober 2020 #3 Skrevet 7. oktober 2020 Stang eller hattehylle, og gummimatte under? Eller en sånn plastmatte som er litt buet på kantene, sånn at søla holder seg innenfor matta.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #4 Skrevet 7. oktober 2020 Heng regntøy på kleshengere i garasjen eller boden hvis du har det. Ellers henger jeg meg på stang til kleshengere, med god plass, og "baseng" av plast eller gummi som er lett å ta ut og tømme eller vaske under. Anonymkode: 83e85...ec7
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #5 Skrevet 7. oktober 2020 Bagasjeromsmatter finnes i allverdens størrelser, som denne f.eks https://www.skruvat.no/Bagasjeromsmatte-P198710.aspx?gclid=CjwKCAjwzvX7BRAeEiwAsXExo9uHaeNl_QeIddxaCr3nEQvbXpsSfxwNC6PMa37Z8RlaUuu_ZjnsIhoCp4EQAvD_BwE Vi har en liten stumtjener stående i gangen, den kan jo settes på en sånn matte? Om den er tom kan du ha bare noen våte klær, kleshengere e.l. på den for å henge opp litt vått tøy... Vi har denne https://www.ikea.com/no/no/p/krokig-stumtjener-hvit-flerfarget-20174508/ Anonymkode: 50aa8...95d
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2020 #6 Skrevet 7. oktober 2020 Takk for svar, skal sjekke ut noen av disse løsningene 😁 Anonymkode: 44f4f...ec0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå