Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Han er 1 år og det startet med falsk krupp i helgen hvor han hev etter pusten. Dette roer seg etter et døgn,men han er slapp på øynene,stygg hoste som kommer fra brystet, så idag at han er litt rød i halsen og rennende nese. Dette startet på lørdag og han er utilpass og spiser lite men drikker bra. Han har ikke feber, så tenker jeg kan se det ann. Når bør man kontakte lege? Anonymkode: 9b575...f59
tante grusom master of law Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Hva med å teste for covid?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Han har testet seg 2gr før for flere mnd siden pga forkjølelse. Blir nesten hysterisk om han må teste seg enda engang,men han er dårligere nå enn de to andre gangene. Anonymkode: 9b575...f59
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Er ikke utgangspunktet å kontakte lege dersom forverring ila 48timer? Samt dersom puster dårlig og har feber? Anonymkode: 3151d...5d1
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Vet ikke hvordan det er, den falske kruppen har gitt seg men han hoster stygt og almenntilstanden er ikke kjempegod. Han har ikke feber. Anonymkode: 9b575...f59
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #6 Skrevet 8. oktober 2020 Han er fortsatt surklete i brystet, slimhoste og snørrete, men ingen feber. Ringte legen idag og de sa jeg bare kunne se ann, men ringe koronatlf om han ikke ble bedre. Nå er det jo helg straks, bør jeg ringe i morgen så han får tatt testen eller kan det vente til over helgen?almenntilstanden er noe bedre idag synes jeg. Anonymkode: 9b575...f59
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2020 #7 Skrevet 8. oktober 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er fortsatt surklete i brystet, slimhoste og snørrete, men ingen feber. Ringte legen idag og de sa jeg bare kunne se ann, men ringe koronatlf om han ikke ble bedre. Nå er det jo helg straks, bør jeg ringe i morgen så han får tatt testen eller kan det vente til over helgen?almenntilstanden er noe bedre idag synes jeg. Anonymkode: 9b575...f59 Nå har han vært så lenge syk med redusert allmenntilstand at du i det minste bør ringe koronatelefonen! Ikke gå på helg med dette i uvisshet! Anonymkode: ec967...01c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #8 Skrevet 9. oktober 2020 Jeg lå nettopp å tenkte på det. Han hoster såpass stygt og er så slimete i halsen at jeg ringer med engang det åpner. Anonymkode: 9b575...f59
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #9 Skrevet 9. oktober 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg lå nettopp å tenkte på det. Han hoster såpass stygt og er så slimete i halsen at jeg ringer med engang det åpner. Anonymkode: 9b575...f59 Riktig tenkt! Heller en gang for mye, enn en for lite! Anonymkode: fe2a3...c16
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #10 Skrevet 9. oktober 2020 Regner med at de ville teste ham, Hi? Anonymkode: ec967...01c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #11 Skrevet 9. oktober 2020 På 6.10.2020 den 20.38, Anonym bruker skrev: Han er 1 år og det startet med falsk krupp i helgen hvor han hev etter pusten. Dette roer seg etter et døgn,men han er slapp på øynene,stygg hoste som kommer fra brystet, så idag at han er litt rød i halsen og rennende nese. Dette startet på lørdag og han er utilpass og spiser lite men drikker bra. Han har ikke feber, så tenker jeg kan se det ann. Når bør man kontakte lege? Anonymkode: 9b575...f59 Har det samme her hjemme, bare min er 4år. Startet inatt med noe som minnet meg om falsk krupp. Han snakket, så tror ikke det var det. Idag har han litt feber, og en fæl hoste. Nå er jo din mye mindre, men ring lege om det vedvarer. Eller ring nå? Anonymkode: 5b61e...c3c
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #12 Skrevet 9. oktober 2020 Ja han måtte ta testen så vi venter på prøvesvar. Anonymkode: 9b575...f59
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2020 #13 Skrevet 9. oktober 2020 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Har det samme her hjemme, bare min er 4år. Startet inatt med noe som minnet meg om falsk krupp. Han snakket, så tror ikke det var det. Idag har han litt feber, og en fæl hoste. Nå er jo din mye mindre, men ring lege om det vedvarer. Eller ring nå? Anonymkode: 5b61e...c3c Om han ble syk i natt ville jeg kanskje sett det ann over helgen,er jo mye forkjølelse som går nå på høsten. Anonymkode: 9b575...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå