Gå til innhold

Jeg angrer (barn/abort?)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hørt at man aldri angrer på et barn. Men at man kan angre på en abort. Jeg kan virkelig ikke si dette til noen. Men jeg angrer på det siste barnet. Det er så mye utfordringer og jeg får bare ikke fred. Jeg får aldri tatt meg inn igjen. Aldri egentid. Aldri nok søvn. Barnet er straks 10 mnd og jeg føler at jeg aldri får skikkelig morsfølelse...  jeg er så inderlig lei. Jeg blir noen ganger så sint inni meg når barnet gråter. Må virkelig ta meg sammen for å gi barnet det det trenger. Men det er ikke med glede. Far sier jeg må skjerpe meg.. 

Anonymkode: 3d9e7...fef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må snakke med helsesøster! Ring i morgen. Det er kjempeviktig. 

Anonymkode: 0460e...969

Skrevet

Langvarig fødselsdepresjon? Snakk med noen, det blir bedre❤

Var ikke såååå ille, men jeg angret iblant på å ha fått barn siden min yngste ikke sov natta gjennom før han fylte 5! Men det gikk over og jeg elsker barnet(barna) og vi har det fint. Du kommer dit, bare snakk med noen 😊

Anonymkode: 33754...f36

Skrevet

Styrkeklem! ❤️ Som skrevet over; kan være fødselsdepresjon... Søk hjelp, det er ingen skam! ❤️ Gjør det for deg selv og barnet ditt!!

Anonymkode: 373f2...c65

Skrevet

Høres ut som en svangerskapsdepresjon, oppsøk hjelp

Anonymkode: 4b0a6...c3e

Skrevet

Tusen takk for svar dere. Jeg føler meg sånn alene om alt. Føler meg låst. Samboer orker ikke å avlaste meg på natta. Selv om han har fri for å hjelpe. Tror det er mye hvordan samboer er. Han syns det meste er et ork med minste. Han er sur og tverr. 

Hi

Skrevet

Dette høres ut som fødselsdepresjon.

Ta kontakt med helsesøster, eller fastlege (alt etter som hvem av dem du føler deg mest komfortable å snakke med) NÅ.

Anonymkode: aab03...e75

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Tusen takk for svar dere. Jeg føler meg sånn alene om alt. Føler meg låst. Samboer orker ikke å avlaste meg på natta. Selv om han har fri for å hjelpe. Tror det er mye hvordan samboer er. Han syns det meste er et ork med minste. Han er sur og tverr. 

Hi

Far mener du skal «skjerpe deg» men gidder ikke hjelpe til for at du skal få avlastning? Høres ut som om det er mannen og ikke barnet du skal angre på.

Sier som de andre her; kontakt fastlege/helsestasjon. Dette kan løses og det vil bli bedre. Lykke til ❤️

Anonymkode: 1374a...9e1

Skrevet

Jeg er enig med de andre, dette høres veldig ut som fødselsdepresjon. Du må få hjelp!

Anonymkode: 52baa...ce4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...