Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Vi har vell alle gått i fella og enten falt for, eller styrt med en gutt/ mann, jente/kvinne som ikke er bra for oss. Noen gjør det en gang, og andre går i samme fella- gang etter gang. Det jeg ser går igjen, nesten uavhengi av hvem jeg snakker med eller hvor jeg leser om disse tingene, er at det alltid er den andre part «sin feil». Er det ingen mennesker i denne verden som har litt selvinnsikt, eller som noen gang kan gå inn i seg selv og virkelig kjenne litt på hva de egentlig er ute etter når de treffer en ny venn/ partner. Altså, faller man for en man vet er rundbrenner og styrer verre rundt, da blir det for dumt å i ettertid sitte og snakke den personen ned etter evne for at vedkomne har fucka rundt.... da tenker jeg at man må gå noen runder med seg selv i første omgang..... Vet ikke hvor jeg vil med dette, men er nok fordi at jeg enda har tilgode å møte noen som sier til meg at jeg fucka det til- eller, jeg skulle aldri falt for den personen siden jeg egentlig visste hvordan den personen er..... Anonymkode: e01b0...bc9
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Trenger du at noen sier det til deg, da? Hvis du følger ditt eget råd så vet du vel dette selv? Mange sliter jo med skuffelse eller sinne eller annet når det ikke blir noe mer av et forhold. Da tenker jeg det er naturlig at venner forsøker å støtte deg. Når slikt skjer er ikke alltid tidspunktet til dypere analyser av en selv, for da har man ofte nok med å takle den akutte situasjonen. Så kan heller de dypere samtalene komme senere. Kanskje du trenger noen nye venner også? Jeg føler mine venner stort sett alltid går i seg selv, vurderer både den andre og seg selv. Jeg vet jeg selv gjør det. Og gode venner er jo som regel ærlige, i hvert fall når man har fått hodet litt mer over vannet igjen og er klart selv til å gå videre. De som ikke har selvinnsikt, som bare hopper videre og alltid skylder på andre, det er folk som sjelden forblir mine venner, til det er vi for forskjellige. Men alle kan gjøre feil, alle kan gå på en smell. Spørsmålet er hvordan man takler det i ettertid. Anonymkode: ccdcf...6ac
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Det kan jo bli et mønster, «falling for the bad boys», men det er mer synlig fra utsiden. Selv ser man ikke likhetspunkter mellom de 14 playboyene man har vært forelsket i, forelskelse gjør blind. Anonymkode: 37579...884
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå