Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Hvordan er formen etter en koloskopi? Kan jeg gjøre vanlige gjøremål? Kjøre bil? Eller vil jeg føle meg dårlig? Ha vondt i magen? Anonymkode: 77a1a...e7c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Har alltid følt meg litt uggen. Det blir endel luft som må ut, og noen ganger mageknip. Selv har jeg bedt om beroligende, og da kan jeg ikke kjøre. Anonymkode: 2e44c...963
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Tenkte be om bedøvende. Bare lurer sånn på om jeg må avlyse alle andre planer senere på dagen pga smerter eller dårlig form. Anonymkode: 77a1a...e7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå