Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg hadde kjøpt en vare. Så var jeg i tvil om farge og størrelse. Og gikk og så og vurderte de mot hverandre. Når jeg hadde bestemt meg for å bytte så leverte jeg inn den jeg ikke ville ha og la frem den jeg ville bytte til. Alt fint. så kommer jeg hjem og oppdager at den JEG hadde kjøpt enda lå i veska mi! Jeg har rotet mens jeg har sett og målt osv! 😩 Vil bare greve meg ned i et hull... Hva skjer nå? Er det slik at neste gang jeg viser meg på den butikken så kan di huke tak i meg ‘siden jeg har stjelt’ ?! 😩 så flaut Anonymkode: 46ab9...813
uhhuhher Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Du går bare tilbake og forklarer situasjonen. Ser ikke problemet.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Det er da bare å gå tilbake og beklage, og levere den du hadde i veska. Mennesker som kommer tilbake blir ikke sett på som tyver altså, da skjønner man jo at de ikke hadde onde intensjoner . Anonymkode: 39b9c...72c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg «stjal» noe til 179,- på OBS. Brukte scanner, men etter flere forsøk virket ikke strekkoden. Tenkte jeg skulle ordne det i kassa. Da jeg kom i kassa hadde jeg helt glemt det og tok med varen hjem. Dagen etter dro jeg ned dit, fortalte hva jeg hadde gjort og betalte for varen. Bare forklar hva som har skjedd, så skal ikke det være noe problem. Anonymkode: 84301...057
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg stjal med et uhell en topp på Cubus en gang. Jeg bare ringte butikken, tilsto mine synder, vippset den ansatte jeg snakket med, så skulle hun slå den inn og betale den. Anonymkode: d27fc...26c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Men, kjære vene, dette er ikke noe krise akkurat. Du overreagerer. Er da bare å te den med tilbakr til butikken å forklare hva som har skjedd. Ikke verre enn det. Anonymkode: 74796...1a4
gale damen Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg hadde håp om at du hadde stjålet en ordbok ved et uhell, men hadde tenkt å ta den i bruk..
skinnfilla Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 Jeg « stjal» en veske en gang! Min var ødelagt og skulle kjøpe ny. Av gammel vane hang jeg veska på skulderen , betalte de andre varene og dro til bilen. Gikk opp for meg da jeg lette etter bilnøklene i tom ,ny veske😅 løp opp igjen og forklarte og betalte. Fikk oss en god latter, både jeg og hun i butikken😆
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #9 Skrevet 6. oktober 2020 Fort gjort. Jeg "stjal" en underkjole engang, eller rettere sagt, jeg byttet den i en jeg hadde fra før. Jeg kjøpte en tynn kjole med tilhørende underkjole som var festet med trykknapper over stroppene. Prøvde den hjemme, både med og uten underkjolen, og med en av mine egne under. Fant ut at jeg ikke ville ha kjolen og leverte den tilbake. Noen måneder senere skulle jeg i selskap og kunne ikke skjønne hvorfor jeg ikke kunne finne den ene underkjolen min, da jeg oppdaget en som ikke var min skjønte jeg hvorfor. Jeg hadde levert kjolen tilbake med min underkjole, det var et særdeles dårlig bytte for meg 😅 Anonymkode: 4bc9a...8c1
Himmel og hav Skrevet 6. oktober 2020 #10 Skrevet 6. oktober 2020 Det er bare å gå tilbake igjen og fortelle hva som skjedde. Det er garantert ikke første gangen de har vært ute for distré kunder. Jeg gjorde meg til kjeltring for en tube sparkel en gang. Skulle handle litt oppussingsremedier, men ikke så mye at jeg trengte kurv. Med hendene fulle av pensler og maling kom jeg på at jeg trengte sparkel, så jeg tok en tube under armen. Gikk til kassa, la fra meg det jeg hadde i hendene, betalte, samlet sammen og gikk ut av butikken. Først da jeg kom til bilen gikk det opp for meg at sparkeltuben fortsatt var under armen. Løp inn igjen og betalte selvsagt, og både jeg og hun i kassa fikk oss en god latter.
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #11 Skrevet 6. oktober 2020 Det tror jeg de fleste av oss har opplevd. Jeg hadde med barnevognen inn på Kiwi og skulle ha bleier pluss noen småting. La bleiepakken under vogna og småtingene oppå. Betalte mens jeg pratet hyggelig med kassadama og gikk fornøyd ut. Først da jeg kom hjem og tok opp babyen oppdaget jeg bleiepakken under vognen! Gikk tilbake så snart jeg kunne, og de hadde faktisk sett pakken under vognen da jeg gikk, men siden jeg var så god kunde ga de meg sjansen til å ordne opp. Så evig takknemlig for det, tenk så flaut å bli stoppet med mistanke om tyveri! Jeg blir enda varm av tanken, for da skulle det nok litt til for å overbevise om at det var en forglemmelse. Anonymkode: 9b352...09b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå