Gå til innhold

Ekspertuttalelser, fjas og fanteri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ved mange anledninger stilt litt spørsmål til uttalelser i avisene når de hyrer inn «eksperter». 

Så ser jeg folkeopplysningen og det er tydelig at ikke jeg er eneste som har lurt litt på hva som egentlig skal til for å bli kalt en ekspert. 

Hvor mye tror du på «ekspertene» som intervjues i avisene? Enten det er i form av USA-ekspert (veldig populært om dagen) eller boligpris, sparing i aksje/fond, skikk og bruk. Tenker du at det er nyttig informasjon? 

Anonymkode: f93d2...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Har ved mange anledninger stilt litt spørsmål til uttalelser i avisene når de hyrer inn «eksperter». 

Så ser jeg folkeopplysningen og det er tydelig at ikke jeg er eneste som har lurt litt på hva som egentlig skal til for å bli kalt en ekspert. 

Hvor mye tror du på «ekspertene» som intervjues i avisene? Enten det er i form av USA-ekspert (veldig populært om dagen) eller boligpris, sparing i aksje/fond, skikk og bruk. Tenker du at det er nyttig informasjon? 

Anonymkode: f93d2...d3c

Jeg foretrekker å lese forskning og fakta selv fremfor å høre på en «ekspert» som uttaler seg til VG+ eller Dagbladet+. 

Anonymkode: 45765...1e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...