Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Har ved mange anledninger stilt litt spørsmål til uttalelser i avisene når de hyrer inn «eksperter». Så ser jeg folkeopplysningen og det er tydelig at ikke jeg er eneste som har lurt litt på hva som egentlig skal til for å bli kalt en ekspert. Hvor mye tror du på «ekspertene» som intervjues i avisene? Enten det er i form av USA-ekspert (veldig populært om dagen) eller boligpris, sparing i aksje/fond, skikk og bruk. Tenker du at det er nyttig informasjon? Anonymkode: f93d2...d3c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Har ved mange anledninger stilt litt spørsmål til uttalelser i avisene når de hyrer inn «eksperter». Så ser jeg folkeopplysningen og det er tydelig at ikke jeg er eneste som har lurt litt på hva som egentlig skal til for å bli kalt en ekspert. Hvor mye tror du på «ekspertene» som intervjues i avisene? Enten det er i form av USA-ekspert (veldig populært om dagen) eller boligpris, sparing i aksje/fond, skikk og bruk. Tenker du at det er nyttig informasjon? Anonymkode: f93d2...d3c Jeg foretrekker å lese forskning og fakta selv fremfor å høre på en «ekspert» som uttaler seg til VG+ eller Dagbladet+. Anonymkode: 45765...1e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå