Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Litt lite drama, men utrolig flinke folk! Anonymkode: f3aac...6ab
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Utrolig flinke folk! Foreløpig er mine favoritter Simen og Julie. Synes de er så herlige 😊 Anonymkode: 863e1...8ee
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Utrolig flinke folk! Foreløpig er mine favoritter Simen og Julie. Synes de er så herlige 😊 Anonymkode: 863e1...8ee Jaaa de er så skjønne!! Anonymkode: f3aac...6ab
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Favorittene mine er Kia, Julie, Patrick og Andreas, synes de er så flinke ,men tror faktisk Simen vinner, han er råflink og så ung Anonymkode: a5f7b...8d0
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Favorittene mine er Kia, Julie, Patrick og Andreas, synes de er så flinke ,men tror faktisk Simen vinner, han er råflink og så ung Anonymkode: a5f7b...8d0 Enig, Julie er supersøt! Og de er alle veldig flinke, ja! Håper nesten Kia vinner, bare fordi jeg tror hun har ekstremt dårlig selvtillit Men så er hun jo så dyktig!! Anonymkode: f3aac...6ab
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 2 minutes ago, Anonym bruker said: Enig, Julie er supersøt! Og de er alle veldig flinke, ja! Håper nesten Kia vinner, bare fordi jeg tror hun har ekstremt dårlig selvtillit Men så er hun jo så dyktig!! Anonymkode: f3aac...6ab det er hun aboslutt Ja Kia hadde trengt det mye, Ja hun er veldig god, bedre enn mange av de andre,men selvtiliten er på bånn Anonymkode: a5f7b...8d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå