Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #1 Skrevet 6. oktober 2020 Til dere som bruker å feire halloween. Hvordan blir deres Halloween feiring i år? Skal barna deres kle seg ut?Ha feiring hjemme?Annet? Vi har enda ikke smitte her, men begrenser «dør-runden» til de aller nærmeste👻Minste synes det er heelt ok, mens største har lyst å gå med venner.... Anonymkode: eb46e...8ee
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #2 Skrevet 6. oktober 2020 Det er tullete å gå Halloween midt oppi en pandemi. Hvis noen ringer på her så åpner vi ikke. Man kan heller se en film sammen, pynte eller kle seg ut, ha skummel snacks og kose seg innendørs. Anonymkode: 5f58d...bce
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #3 Skrevet 6. oktober 2020 Vi blir hjemme med film og kos🧡 Anonymkode: 920da...9bf
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #4 Skrevet 6. oktober 2020 Vi lukker ikke opp. Vi skal pynte og ha det gøy her hjemme.😊 Anonymkode: ed307...b7a
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #5 Skrevet 6. oktober 2020 13-åringen skal til en venninne. De er en gjeng på 5 som henger sammen hele tiden, så de skal ha et lite selskap med pizza, brownies og snop. De skulle ikke kle seg ut, men skulle sminke hverandre skummelt på stedet 11-åringen skal på fest med alle jentene i klassen, de er 12 jenter og de skulle kle seg ut. Ingen av mine skal ringe på dører i år Anonymkode: 7bdc8...78c
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #6 Skrevet 6. oktober 2020 Vi vet enda ikke helt hvordan vi gjør det. Enten blir det kun oss i familien som skal kose oss med skummel film og godis eller så lager vi en liten fest med barnas nærmeste venner. Gå og ringe på dører er uaktuelt i år. Anonymkode: 467ff...d94
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #7 Skrevet 6. oktober 2020 Datteren min skal ha en liten fest hjemme med venninner (de er 9 år). Blir de nærmeste venninnene så de blir 6 stk og disse møtes daglig på skolen uansett. Skal få pølser også kjøper jeg inn en del godteri til dem også får de se halloweenfilmer tilpasset deres alder. De skal også kle seg ut. Rundegåing utgår i år Anonymkode: 09ac6...5da
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2020 #8 Skrevet 6. oktober 2020 5 hours ago, Anonym bruker said: Til dere som bruker å feire halloween. Hvordan blir deres Halloween feiring i år? Skal barna deres kle seg ut?Ha feiring hjemme?Annet? Vi har enda ikke smitte her, men begrenser «dør-runden» til de aller nærmeste👻Minste synes det er heelt ok, mens største har lyst å gå med venner.... Anonymkode: eb46e...8ee Her skal barnet feire med trinnet sitt, så da blir det det eneste i år like greit for min del. han ville være ulv Anonymkode: 1a8c6...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå