Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Jenta mi blir 7 år og går i en klasse med 16 stk. Hun har lyst til å invitere alle i bursdagen sin pga hun har et par gutter hun også er venn med.Jeg tenkte bare jentene pga den e tiden vi er i med Corona, men nå er det ingen smitte her.... Hva ville dere gjort? Anonymkode: 61d05...ac0
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 De flest steder i landet er det lov med 20 stykker i private selskaper, og så lenge du inviterer en klasse og ingen utenom den er de jo en kohort og sammen hver dag på skolen. Jeg hadde invitert alle. Anonymkode: a3fac...fd6
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Inviter alle 🙂 sikkert ikke alle som kommer uansett, å det er lov til å være 20 stykker på private arrangement 🙂. Anonymkode: 26ba7...4dd
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Da hadde jeg invitert alle. De er jo i samme kohort, bare pass på dere voksne og meteren. Anonymkode: f9462...71f
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 Samme kohort og max 20 i private selskap. Ingen problem å invitere alle 👍 Vi gjør det samme med sønnens bursdag. De er også 16 stk 🤞 Anonymkode: d1deb...0c5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Samme kohort og max 20 i private selskap. Ingen problem å invitere alle 👍 Vi gjør det samme med sønnens bursdag. De er også 16 stk 🤞 Anonymkode: d1deb...0c5 Haha, helt feil slutt 😅 Skulle være et 😊 Anonymkode: d1deb...0c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå