Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #1 Skrevet 5. oktober 2020 Ønsker å flytte et rimeligere sted, men vil ha en gate full av barn og masse liv. Har selv et barn, og der vi bor nå er det så dørgende kjedelig. Fint om det er et lite sentrum i nærheten og ca 30 min til oslo Takk for tips! Anonymkode: b78a8...0a5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #2 Skrevet 5. oktober 2020 Jeg bor i gamle Røyken, og er veldig fornøyd med det. Min mann jobber i Oslo, og for oss var det viktig med togforbindelse inn. Det er det ikke på Tranby eller Slemmestad. Det er en togstasjon i Lier, men parkering der er helt umulig hvis du kommer etter 0630. I Slemmestad og gamle Røyken er det ganske dyrt nå mtp at det har blitt Asker kommune. Lier og Tranby er fortsatt endel billigere, men det er dårlig med kollektivtransport inn til byen hvis det er viktig. Anonymkode: 02336...8e9
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #3 Skrevet 5. oktober 2020 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg bor i gamle Røyken, og er veldig fornøyd med det. Min mann jobber i Oslo, og for oss var det viktig med togforbindelse inn. Det er det ikke på Tranby eller Slemmestad. Det er en togstasjon i Lier, men parkering der er helt umulig hvis du kommer etter 0630. I Slemmestad og gamle Røyken er det ganske dyrt nå mtp at det har blitt Asker kommune. Lier og Tranby er fortsatt endel billigere, men det er dårlig med kollektivtransport inn til byen hvis det er viktig. Anonymkode: 02336...8e9 Hvor flyttet dere fra ? Hvilket togstopp bruker han? Noen områder du vil anbefale rundt der du bor? Anonymkode: b78a8...0a5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #4 Skrevet 5. oktober 2020 Bor også i gamle røyken kommune, ved grensen til hurum. Tar 10 min til togstasjonen og det går buss til Oslo Anonymkode: dba3e...967
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #5 Skrevet 5. oktober 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor flyttet dere fra ? Hvilket togstopp bruker han? Noen områder du vil anbefale rundt der du bor? Anonymkode: b78a8...0a5 Vi flyttet fra Bærum til Spikkestad. Anonymkode: 02336...8e9
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #6 Skrevet 5. oktober 2020 Vi bor i Slemmestad og stortrives! Sjekk ut Eikeleina/Torvbråten - der er det masse barn, og straks en helt ny barneskole. Nytt stort kjøpesenter kommer i 2022, og båtforbindelse inn til Oslo. Buss hvert tiende minutt. Halve priser på boliger i forhold til Bærum. Tett på marka, tett på fjorden. Anonymkode: 9c134...809
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #7 Skrevet 5. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi bor i Slemmestad og stortrives! Sjekk ut Eikeleina/Torvbråten - der er det masse barn, og straks en helt ny barneskole. Nytt stort kjøpesenter kommer i 2022, og båtforbindelse inn til Oslo. Buss hvert tiende minutt. Halve priser på boliger i forhold til Bærum. Tett på marka, tett på fjorden. Anonymkode: 9c134...809 Har dere jobb der ute? Syns Slemmestad er mer attraktivt enn spikkestad , Spikkestad er langt å kjøre fra Bærum. takk for konkrete tips om steder! Anonymkode: b78a8...0a5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2020 #8 Skrevet 5. oktober 2020 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har dere jobb der ute? Syns Slemmestad er mer attraktivt enn spikkestad , Spikkestad er langt å kjøre fra Bærum. takk for konkrete tips om steder! Anonymkode: b78a8...0a5 Jeg jobber i Asker, mannen jobber i Røyken. Bare hyggelig! Bli gjerne vår nabo. 😊 Anonymkode: 9c134...809
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå