Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 ....hvor mye kontakt har dere med eks svigerfamilien deres? Respekterer dere den nye damens plass i familien? Anonymkode: e1559...dc7
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Vi møtes i barnas bursdager og litt sånn tilfeldig ellers. Selvsagt respekterer jeg hennes plass? Det er hennes svigerfamilie nå, men de vil jo alltid være besteforeldre, onkler og tanter til mine barn. Anonymkode: 055c0...ad4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 Sender hilsen ved jul og bursdag. Gir julegave til eks-svigers. Ingen kontakt utover det. Har noe kontakt med broren og svigerinnen til eksen, de er de eneste normale i den familien 😅 Anonymkode: fd830...b28
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 2 hours ago, Anonym bruker said: ....hvor mye kontakt har dere med eks svigerfamilien deres? Respekterer dere den nye damens plass i familien? Anonymkode: e1559...dc7 har god kontakt med onkelen hans ingen andre da Anonymkode: bec84...5f9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 Ekstremt lite kontakt, men de bor på andre siden av landet. Mange timer unna. Hadde ikke mye kontakt med de mens jeg var gift heller. Anonymkode: fa1fa...fe0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 Ah, det er deg igjen, og du gir deg ikke Når skal du innse at du valgte bort familien hans også, da du valgte bort han? Anonymkode: 87f58...97e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 Er ikke skilt selv, men har både en eks-svigerinne og eks-svoger. Begge ser vi ved store begivenheter rundt barna deres, sist i konfirmasjonen til eks-svogers datter. Ingen vonde følelser og koselig å sees igjen, men de er jo ikke del av familien lenger. Anonymkode: ca116...67e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #8 Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ah, det er deg igjen, og du gir deg ikke Når skal du innse at du valgte bort familien hans også, da du valgte bort han? Anonymkode: 87f58...97e Jeg tenkte også at dette må være samme dama som har mast om dette før... Anonymkode: fa1fa...fe0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #9 Skrevet 4. oktober 2020 Jeg har ikke noe kontakt med foreldrene hans. Barna har egne telefoner, men aner ikke hvor mye de snakker med besteforeldrene. Akkurat det blander jeg meg ikke borti. Men om besteforeldrene vil ha barna med på ting, så må de avtale med meg om barna er hos meg. Det skjer maks en gang i året. Far og hans nye dame gjør som de vil så lenge barna mine har det bra hos faren sin. Hennes forhold til hans foreldre er ikke min sak, men jeg håper jo på at det er bra da Anonymkode: 5e78a...32e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #10 Skrevet 4. oktober 2020 Vi feirer ofte jul sammen. Jeg, eks, barna og ofte noen fra ekssvigerfamilie. Hender noen av dem kommer i barnas bursdager også (de bor fire timer unna). Anonymkode: b7f2e...75b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå