Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #1 Skrevet 4. oktober 2020 Vært slutt mellom oss i noen år, men vi har hatt ett veldig godt samarbeid om barna. I det siste har vi vært en del sammen ,grunnet forskjellige ting, lag med barna, og det har vært utrolig fint. men.. jeg får sommerfugler i magen. Kjenner jeg er utrolig tent på han. Han som var en slabbedask av en far, er blitt en superpappa som barna forguder og han jobber hardt og fått seg et veldig fint hjem. Det er så vanskelig, kjenner jeg har lyst å kaste meg over han . Jeg vet ikke som det er følelser eller bare lyst, men må jo nesten kutte ut å være sammen utenom henting og levering av barna? Anonymkode: a21b6...f96
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #2 Skrevet 4. oktober 2020 Har han ny dame? Anonymkode: 84cce...5bb
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #3 Skrevet 4. oktober 2020 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Har han ny dame? Anonymkode: 84cce...5bb Nei ingen av oss har nye. Anonymkode: a21b6...f96
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #4 Skrevet 4. oktober 2020 Du kunne jo flørtet litt og sett an mottakelsen. Da kan du, i motsetning til om du "tilstår" alltids dra en "bare tulla" om det ikke går helt som håpet.. Det er også mulig at du og han rett og slett fungerer bedre hver for dere, og at nytt forsøk setter dere tilbake dit dere var... Anonymkode: 04304...69d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #5 Skrevet 4. oktober 2020 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Du kunne jo flørtet litt og sett an mottakelsen. Da kan du, i motsetning til om du "tilstår" alltids dra en "bare tulla" om det ikke går helt som håpet.. Det er også mulig at du og han rett og slett fungerer bedre hver for dere, og at nytt forsøk setter dere tilbake dit dere var... Anonymkode: 04304...69d Ja jeg vet ikke om jeg tør prøve på nytt heller, om det ikke hadde gått måtte barna gjennom ett brudd igjen og det ønsker jeg ikke. Men jeg kjenner jeg blir så usikker. Hvordan flørter man da uten at det blir for gjennomsiktig? Anonymkode: a21b6...f96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå