Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Hvordan var det? Hvordan var han i starten av forholdet og hvordan utviklet det seg? Anonymkode: cb396...8a7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Ja. Overøste meg med blomster (levert med bud både på jobb og hjem), flotte dater, masse komplimenter. Ble gravid på prevensjon og flyttet derfor altfor fort inn hos han. Det var starten på nedbrytelsen. Begynte med at han overlot alt ansvar for hjem og særkullsbarnet hans. Så begynte han å pirke på ting. Jeg var ikke ryddig og renslig nok (vaske huset godt nok). Han dro fingeren over vinduskarmene for å sjekke om jeg hadde tørket støv godt nok. Vasket badet etter med klor etter jeg hadde vasket med jif. Klaget på småting. Nekter å kjøre meg steder (vi bodde veldig øde og jeg hadde ikke lappen), så jeg måtte sykle til toget for å dra på jobb, selv med relativt stor mage. Enden på visa var brudd da babyen var 7 uker. Da orket jeg ikke mer og dro til mamma. Det var starten på et rent helvete. Masse trusler og trakassering. Vi fikk hjelp av psykolog og gjennom hardt arbeid og masse "kamelsvelging", fikk vi samarbeidet til å fungere. Er i dag (7 år senere) gode venner og jeg merker ikke noe kjipt fra hans side. Om han da kan kalles en ekte narsissist vet jeg ikke. Ting roet seg iallefall da han fikk ny kjæreste, som ble samboer og kone etter hvert. Anonymkode: e7528...990
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå