Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Husker fra endel år siden. Var en pose, lignende størrelse som «pops» og det lignet litt på pops også med brun sjokolade utenpå, men inni var det en hvit, seig gummi-greie. Ikke så fluffy som marshmallow, men veldig seig. Noen som husker? Anonymkode: 7de0e...185
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 Det er Polly. Det finnes fortsatt (svensk godteri). Anonymkode: 8ac3b...c21
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er Polly. Det finnes fortsatt (svensk godteri). Anonymkode: 8ac3b...c21 Føler ikke formen på selve kulene ligner, men kanskje de har endret siden jeg spiste de? 😍 Gravid og fikk akutt lyst på! Må sjekke om det er det samme! Takk for tips 😀 Anonymkode: 7de0e...185
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er Polly. Det finnes fortsatt (svensk godteri). Anonymkode: 8ac3b...c21 Er det seigt, ikke bare fluffy skum? 😃 Anonymkode: 7de0e...185
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 Kan ikke være kremtopper? Anonymkode: e8d15...62c
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #6 Skrevet 3. oktober 2020 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det seigt, ikke bare fluffy skum? 😃 Anonymkode: 7de0e...185 Ja, de er seige. Anonymkode: 6a9fa...aa3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #7 Skrevet 3. oktober 2020 Jeg tenkte også på Polly, fikk lyst på det nå 😀, synes heller ikke det hvite minner om marshmellow, det er seigere 🙂. Anonymkode: 5851c...52d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #8 Skrevet 3. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg tenkte også på Polly, fikk lyst på det nå 😀, synes heller ikke det hvite minner om marshmellow, det er seigere 🙂. Anonymkode: 5851c...52d Da er det sikkert Polly! Trenger det nå 😂 Anonymkode: 7de0e...185
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #9 Skrevet 3. oktober 2020 Polly, blå pose.. Gud som jeg fikk lyst på det. Hilsen høygravid tjukkas😉 Anonymkode: fdd9b...33f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #10 Skrevet 3. oktober 2020 Nå har jeg googlet meg gjennom et hav av godterisider, for kom på noe jeg ikke husket navnet på lenger, men fant det til slutt, tror jeg. Kan det være Toffin? https://www.freia.no/produkter/freia-m-toffin-(140-g)?p=4271&provider={D193998A-4A6D-4EA5-BAA8-209357B27A09} Sist jeg kjøpte Toffin kom de i små pappesker med vokset innerpapir, ha-ha... Anonymkode: 3cf02...9be
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #11 Skrevet 3. oktober 2020 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Polly, blå pose.. Gud som jeg fikk lyst på det. Hilsen høygravid tjukkas😉 Anonymkode: fdd9b...33f Hahah, andre trimester her, og får innimellom sånne fikse ideer 😂 ser det kan bestilles i nettbutikker, så blir nok bestilt et par poser merker jeg 😂 ts Anonymkode: 7de0e...185
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #12 Skrevet 3. oktober 2020 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nå har jeg googlet meg gjennom et hav av godterisider, for kom på noe jeg ikke husket navnet på lenger, men fant det til slutt, tror jeg. Kan det være Toffin? https://www.freia.no/produkter/freia-m-toffin-(140-g)?p=4271&provider={D193998A-4A6D-4EA5-BAA8-209357B27A09} Sist jeg kjøpte Toffin kom de i små pappesker med vokset innerpapir, ha-ha... Anonymkode: 3cf02...9be Toffin er såå godt 🤤 Men tror det er disse Polly som flere her nevner - de kan varmt anbefales 😃 Anonymkode: 7de0e...185
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #13 Skrevet 3. oktober 2020 12 minutes ago, Anonym bruker said: Hahah, andre trimester her, og får innimellom sånne fikse ideer 😂 ser det kan bestilles i nettbutikker, så blir nok bestilt et par poser merker jeg 😂 ts Anonymkode: 7de0e...185 Rusta har. Anonymkode: 8ac3b...c21
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #14 Skrevet 3. oktober 2020 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Rusta har. Anonymkode: 8ac3b...c21 Er det sant?🤤 Takk 🤩 Anonymkode: 7de0e...185
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #15 Skrevet 4. oktober 2020 Tror den også er i bridge blanding. Anonymkode: c878f...e94
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #16 Skrevet 4. oktober 2020 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hahah, andre trimester her, og får innimellom sånne fikse ideer 😂 ser det kan bestilles i nettbutikker, så blir nok bestilt et par poser merker jeg 😂 ts Anonymkode: 7de0e...185 Den fås også i sånne spesial-godtebutikker, og på butikker med litt større vareutvalg, som feks Meny og Jakobs. Anonymkode: 352be...66a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #17 Skrevet 4. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Den fås også i sånne spesial-godtebutikker, og på butikker med litt større vareutvalg, som feks Meny og Jakobs. Anonymkode: 352be...66a Yummy heaven har også (er kun i Osloområdet). Anonymkode: 3828e...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå