Gå til innhold

Hvilket godteri er dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker fra endel år siden. Var en pose, lignende størrelse som «pops» og det lignet litt på pops også med brun sjokolade utenpå, men inni var det en hvit, seig gummi-greie. Ikke så fluffy som marshmallow, men veldig seig. Noen som husker? 

Anonymkode: 7de0e...185

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er Polly. Det finnes fortsatt (svensk godteri).

Anonymkode: 8ac3b...c21

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det er Polly. Det finnes fortsatt (svensk godteri).

Anonymkode: 8ac3b...c21

Føler ikke formen på selve kulene ligner, men kanskje de har endret siden jeg spiste de? 😍 Gravid og fikk akutt lyst på! Må sjekke om det er det samme! Takk for tips 😀

Anonymkode: 7de0e...185

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det er Polly. Det finnes fortsatt (svensk godteri).

Anonymkode: 8ac3b...c21

Er det seigt, ikke bare fluffy skum? 😃

Anonymkode: 7de0e...185

Skrevet

Kan ikke være kremtopper?

Kremtopper - Nidar.no

Anonymkode: e8d15...62c

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er det seigt, ikke bare fluffy skum? 😃

Anonymkode: 7de0e...185

Ja, de er seige. 

Anonymkode: 6a9fa...aa3

Skrevet

Jeg tenkte også på Polly, fikk lyst på det nå 😀, synes heller ikke det hvite minner om marshmellow, det er seigere 🙂

Anonymkode: 5851c...52d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenkte også på Polly, fikk lyst på det nå 😀, synes heller ikke det hvite minner om marshmellow, det er seigere 🙂

Anonymkode: 5851c...52d

Da er det sikkert Polly! Trenger det nå 😂

Anonymkode: 7de0e...185

Skrevet

Polly, blå pose.. Gud som jeg fikk lyst på det. Hilsen høygravid tjukkas😉

Anonymkode: fdd9b...33f

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Polly, blå pose.. Gud som jeg fikk lyst på det. Hilsen høygravid tjukkas😉

Anonymkode: fdd9b...33f

Hahah, andre trimester her, og får innimellom sånne fikse ideer 😂 ser det kan bestilles i nettbutikker, så blir nok bestilt et par poser merker jeg 😂

 

ts

Anonymkode: 7de0e...185

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå har jeg googlet meg gjennom et hav av godterisider, for kom på noe jeg ikke husket navnet på lenger, men fant det til slutt, tror jeg. Kan det være Toffin?

https://www.freia.no/produkter/freia-m-toffin-(140-g)?p=4271&provider={D193998A-4A6D-4EA5-BAA8-209357B27A09}

Sist jeg kjøpte Toffin kom de i små pappesker med vokset innerpapir, ha-ha... ;)

Anonymkode: 3cf02...9be

Toffin er såå godt 🤤 Men tror det er disse Polly som flere her nevner - de kan varmt anbefales 😃

Anonymkode: 7de0e...185

Skrevet
12 minutes ago, Anonym bruker said:

Hahah, andre trimester her, og får innimellom sånne fikse ideer 😂 ser det kan bestilles i nettbutikker, så blir nok bestilt et par poser merker jeg 😂

 

ts

Anonymkode: 7de0e...185

Rusta har.

Anonymkode: 8ac3b...c21

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Rusta har.

Anonymkode: 8ac3b...c21

Er det sant?🤤 Takk 🤩

Anonymkode: 7de0e...185

Skrevet

Tror den også er i bridge blanding. 

Anonymkode: c878f...e94

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hahah, andre trimester her, og får innimellom sånne fikse ideer 😂 ser det kan bestilles i nettbutikker, så blir nok bestilt et par poser merker jeg 😂

 

ts

Anonymkode: 7de0e...185

Den fås også i sånne spesial-godtebutikker, og på butikker med litt større vareutvalg, som feks Meny og Jakobs. 

Anonymkode: 352be...66a

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Den fås også i sånne spesial-godtebutikker, og på butikker med litt større vareutvalg, som feks Meny og Jakobs. 

Anonymkode: 352be...66a

Yummy heaven har også (er kun i Osloområdet). 

Anonymkode: 3828e...10f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...