Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #1 Skrevet 3. oktober 2020 Er det noen som har erfaring med å arbeide der som kan fortelle litt om hvordan det er? Anonymkode: 8628e...7d4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #2 Skrevet 3. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det noen som har erfaring med å arbeide der som kan fortelle litt om hvordan det er? Anonymkode: 8628e...7d4 Hva slags funksjon tenker du på? Anonymkode: 8708f...1d4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #3 Skrevet 3. oktober 2020 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags funksjon tenker du på? Anonymkode: 8708f...1d4 Pedagog. Men er egentlig interessert i å høre generelle erfaringer. Jeg vet veldig lite om det. Tenker å søke på en stilling, men er usikker. Anonymkode: 8628e...7d4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #4 Skrevet 3. oktober 2020 1 time siden, Anonym bruker skrev: Pedagog. Men er egentlig interessert i å høre generelle erfaringer. Jeg vet veldig lite om det. Tenker å søke på en stilling, men er usikker. Anonymkode: 8628e...7d4 Jeg er pedagog på tilrettelagt opplæring på vgs. Underviser i liten gruppe med inntil 9 elever, yrkesfag. Elevene har IOP i alle fag bortsett fra KRØ. Vi benytter Ungdomsbedrift som metode. Knytter denne til programfaget. Elevene følger ordinær undervisning i praktiske arenaer.. Kom gjerne med konkrete spørmål😊 Anonymkode: 8708f...1d4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2020 #5 Skrevet 3. oktober 2020 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er pedagog på tilrettelagt opplæring på vgs. Underviser i liten gruppe med inntil 9 elever, yrkesfag. Elevene har IOP i alle fag bortsett fra KRØ. Vi benytter Ungdomsbedrift som metode. Knytter denne til programfaget. Elevene følger ordinær undervisning i praktiske arenaer.. Kom gjerne med konkrete spørmål😊 Anonymkode: 8708f...1d4 Er det kjekt? Krevende? Har du jobber i «vanlig» klasse, og hvordan er det i forhold? Varierer det veldig ut i fra hvilke utfordringer elevgruppen på tilrettelagt har? Kan elevene der være alt fra multihandikappet til psykisk utviklingshemmede og autister? Anonymkode: 8628e...7d4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #6 Skrevet 4. oktober 2020 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det kjekt? Krevende? Har du jobber i «vanlig» klasse, og hvordan er det i forhold? Varierer det veldig ut i fra hvilke utfordringer elevgruppen på tilrettelagt har? Kan elevene der være alt fra multihandikappet til psykisk utviklingshemmede og autister? Anonymkode: 8628e...7d4 Jeg trives veldig godt! Krevende og givende😊 Har jobbet i ordinær klasse også, yrkesfag. Det er krevende å være pedagog uavhengig om det er ordinært eller tilrettelagt... Elevgruppen jeg stort sett får har faglige utfordringer grunnet oppvekst. Er innenfor barnevernssystemet. Ofte gråsoneelever som scorer innenfor lett psykisk utviklingshemning da de har store faglige hull og utfordringer med det sosiale, samt atferd. Finnes ulike avdelinger hvor elevene er plassert etter funksjonsnivå. Anonymkode: 8708f...1d4
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2020 #7 Skrevet 4. oktober 2020 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg trives veldig godt! Krevende og givende😊 Har jobbet i ordinær klasse også, yrkesfag. Det er krevende å være pedagog uavhengig om det er ordinært eller tilrettelagt... Elevgruppen jeg stort sett får har faglige utfordringer grunnet oppvekst. Er innenfor barnevernssystemet. Ofte gråsoneelever som scorer innenfor lett psykisk utviklingshemning da de har store faglige hull og utfordringer med det sosiale, samt atferd. Finnes ulike avdelinger hvor elevene er plassert etter funksjonsnivå. Anonymkode: 8708f...1d4 Tusen takk for svar🙂 Anonymkode: 8628e...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå