Gå til innhold

Tilrettelagt avdeling på vgs..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med å arbeide der som kan fortelle litt om hvordan det er?

Anonymkode: 8628e...7d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det noen som har erfaring med å arbeide der som kan fortelle litt om hvordan det er?

Anonymkode: 8628e...7d4

Hva slags funksjon tenker du på? 

Anonymkode: 8708f...1d4

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva slags funksjon tenker du på? 

Anonymkode: 8708f...1d4

Pedagog. 
Men er egentlig interessert i å høre generelle erfaringer. Jeg vet veldig lite om det. Tenker å søke på en stilling, men er usikker.

Anonymkode: 8628e...7d4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Pedagog. 
Men er egentlig interessert i å høre generelle erfaringer. Jeg vet veldig lite om det. Tenker å søke på en stilling, men er usikker.

Anonymkode: 8628e...7d4

Jeg er pedagog på tilrettelagt opplæring på vgs. Underviser i liten gruppe med inntil 9 elever, yrkesfag. Elevene har IOP i alle fag bortsett fra KRØ. Vi benytter Ungdomsbedrift som metode. Knytter denne til programfaget. Elevene følger ordinær undervisning i praktiske arenaer.. 

Kom gjerne med konkrete spørmål😊

Anonymkode: 8708f...1d4

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er pedagog på tilrettelagt opplæring på vgs. Underviser i liten gruppe med inntil 9 elever, yrkesfag. Elevene har IOP i alle fag bortsett fra KRØ. Vi benytter Ungdomsbedrift som metode. Knytter denne til programfaget. Elevene følger ordinær undervisning i praktiske arenaer.. 

Kom gjerne med konkrete spørmål😊

Anonymkode: 8708f...1d4

Er det kjekt? Krevende? Har du jobber i «vanlig» klasse, og hvordan er det i forhold? Varierer det veldig ut i fra hvilke utfordringer elevgruppen på tilrettelagt har? Kan elevene der være alt fra multihandikappet til psykisk utviklingshemmede og autister? 

Anonymkode: 8628e...7d4

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det kjekt? Krevende? Har du jobber i «vanlig» klasse, og hvordan er det i forhold? Varierer det veldig ut i fra hvilke utfordringer elevgruppen på tilrettelagt har? Kan elevene der være alt fra multihandikappet til psykisk utviklingshemmede og autister? 

Anonymkode: 8628e...7d4

Jeg trives veldig godt! Krevende og givende😊

Har jobbet i ordinær klasse også, yrkesfag. Det er krevende å være pedagog uavhengig om det er ordinært eller tilrettelagt... 

Elevgruppen jeg stort sett får har faglige utfordringer grunnet oppvekst. Er innenfor barnevernssystemet. Ofte gråsoneelever som scorer innenfor lett psykisk utviklingshemning da de har store faglige hull og utfordringer med det sosiale, samt atferd. 

Finnes ulike avdelinger hvor elevene er plassert etter funksjonsnivå. 

Anonymkode: 8708f...1d4

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg trives veldig godt! Krevende og givende😊

Har jobbet i ordinær klasse også, yrkesfag. Det er krevende å være pedagog uavhengig om det er ordinært eller tilrettelagt... 

Elevgruppen jeg stort sett får har faglige utfordringer grunnet oppvekst. Er innenfor barnevernssystemet. Ofte gråsoneelever som scorer innenfor lett psykisk utviklingshemning da de har store faglige hull og utfordringer med det sosiale, samt atferd. 

Finnes ulike avdelinger hvor elevene er plassert etter funksjonsnivå. 

Anonymkode: 8708f...1d4

Tusen takk for svar🙂

Anonymkode: 8628e...7d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...